Hessoissa pyörälainaa?

Moi.

Olisko 6.-8.8. tsygälainaa Helsingissä.
Yks flikka tulee käymään Helsingissä ensimmäistä kertaa (toista kertaa Suomessa) ja ajattelin näyttää kylää pyörän selästä.
Omanikin voin raahata Oulusta käsin mutten pane pahakseni jos sielläpäin on tsygää tarjolla. Mimmille varmaan jarrullinen olis jees.

Mitä näyttämisen arvoista siellä olis? Silleen niiku roumääns ajatuksissa;D Ajattelin Lintsin maailmanpyörää ja jotain uimahommia jos kelit sattuu kohilleen. Stadikan uimala tai rannat. Pyöräilyt rantoja pitkin jne. Ateneumin Tove Janssonit. Pitäis vähän katella mitä ohjelmaa siellä on tarjolla alku kuusta.

cheers

Katajanokalla on toi uus maailmanpyörä kans. Mut varmaa lintsin on more romance.

E: kannattaa ilmoittaa minkä kokoista fillaria tarttis.

Minkä kokoinen se flikka on?

flikka 172
(meitsi 192)

Kauas sulla meni, et oulusta löyty pyörä? Jotain 5min? Oon pettyny ison kylän suoritukseen.

Mä voin antaa pyörän kyllä lainaan, jos ei haittaa että pyörässä lukee penishiki…

JJ90 - 18:00, 12.7.2014 » Kauas sulla meni, et oulusta löyty pyörä? Jotain 5min? Oon pettyny ison kylän suoritukseen.
Oululaiset on pienikokoinen rotu, vaikka luulevatkin olevansa [i]normaali[/i]kokoisia. Hesas ainoo noin pieni on pisiolli ja senki pyörä on palasina lattialla ja odottaa vapaailtaa ja viinilaatikkoa.

E: :wink:

JJ90 - 18:00, 12.7.2014 » Kauas sulla meni, et oulusta löyty pyörä? Jotain 5min? Oon pettyny ison kylän suoritukseen.
Joo vikkelästi hoitu. Ja ilmeisesti oli onnistunut pitkä vkoloppu Åulusa kun nyt nähään taas;D Kuinka paljon pitää fillaria purkaa, että saa junassa vielä matkatavarana? Jos irrottaa kiekot..

Riippuu kipparista ja junan täyttöasteesta. Itse päästäisin pyörän aina ilman lisämaksuja kiekot irrotettuna ja ketjut jotenkin sidottuna. Jos kiekot on irti, ja pyörä on suunnilleen puhdas, niin todennäköisesti menee ok. Jos sen heittää siististi matkatavarahyllylle, niin ei pitäisi olla ongelmaa.

Eihän se pyöräpaikka junassa paljoa maksa.

Pyöräpaikka on 5€ ja tarvii 50 c kolikon et pyörän saa “lukittua”. Ja pendolinosta ei löydy pyöräpaikkaa.

jusmu - 15:36, 12.7.2014 » Mitä näyttämisen arvoista siellä olis? Silleen niiku roumääns ajatuksissa;D
Kalasataman full experience:
  1. Eka meette Konttiaukiolle fiilistelemään kesäpäivän musiikkia
  2. Tämän jälkeen pullakahville Ihanaan
  3. Sompasaunaan saunomaan, josta menette alasti uimaan, samalla hiukan tirskahdellen kun roiskitte vettä toistenne päälle.

Jos homma ei oo vielä natsannut, niin hyväksi havaittuja jokerikortteja on:

a) Korkeasaaren Mangustit
b) SUPpaaminen (okei, se on vesijuoksua hipstereillä, mutta hei - mimmit (ja myös pyöräilyn kankeuttama selkäsi) tykkää, bikiäksöniä ja tällä pääsee TODELLA hyville röymääns-paikoille. Luodot jne)
c) Lampaiden rapsuttaminen Mustasaaressa

Parhaaksi havaitut auringonlaskut löytyvät Seurasaaresta (mahdollisuus tuplaukseen: ota mukaan pussi suolaamattomia pähkinöitä, ja yllätä kesyillä oravilla! Tämän jälkeen muutkin kuin pieneläimet syövät kädestäsi).

Mun Destroyn saa lainaan. Ei oo jarruja, mutta välitys on aika kevyt + satulan saa slämmättyä tosi alas. Pm jos tarvetta on.