hesburger

life style topi

https://i.imgur.com/H6XnXiM.gif
https://i.imgur.com/gtuaZg0.gif

läps

ei tää oo hes burvger

Mielenkiintoista.

En oo käynyt pitkään aikaan hesburgerissa. Onko niillä mitään hyviä vegaanisia vaihtoehtoja edes?

Luukas - 18:09, 7.1.2020 » Mielenkiintoista. En oo käynyt pitkään aikaan hesburgerissa. Onko niillä mitään hyviä vegaanisia vaihtoehtoja edes?
kasvistortilla ja veke hampurilainen vekeen kandee kyl pyytää chilimajo, koska se on muuten aika mauton

veke hampurilais counter: 7

Kiitos tästä tiedosta!

Hese on kyllä uskaltautunut lähteä lisäämään kasvisafkoja. Todella hieno homma! Vaikka itse en lähtökohtaisesti kasviksia pikaruokaravintoiloissa valitse. Pakko kyllä testata. Muita pikaruokaravintoloiden kasvismättöjä? Siis oikeasti hyviä.

Mäkkärin Mcvegan on ihan kova, tilaan niitä yleensä joku 5 kpl kerralla.

Fafasilla on tosi hyviä pitaleipiä.

E. Ninjailin epävarmaa infoa pois #fakenews

“eläinrasva” = kasvirasvaa mutta siinä samassa yksikössä paistetaan myös ystäviä.

E. Joku ninjaili

manuelkala - 18:26, 7.1.2020 »
Luukas - 18:09, 7.1.2020 » Mielenkiintoista. En oo käynyt pitkään aikaan hesburgerissa. Onko niillä mitään hyviä vegaanisia vaihtoehtoja edes?
kasvistortilla ja veke hampurilainen vekeen kandee kyl pyytää chilimajo, koska se on muuten aika mauton veke hampurilais counter: 7
Vekejä kannattaa ottaa myös kerralla kaksi, koska ne on kooltaan lasten aterian hamppari.

McVeganissa harmittaa perusmaultaan makea pihvi. Hesen Vekessä taas järeä raaka sibalirengas heittää maut balanssista (pihvi kyllä paras näistä pikaruokaketjujen kasvispihveistä). Ja Burger Kingin Rebel Whopperissa taas tuntuu, että majoa on tosi vähän ja viimeiseksi mauksi suuhun jää ketsuppi. Mut McVegania lukuunottamatta ihan semmosia ok yrityksiä, mut en kyllä mitään noista “hyväksi hampurilaiseksi” nimittäis.

Ja siis, Rebel Whopper on paistettu samassa grillissä lihan kanssa. Mikä ei itseäni kyllä haittaa yhtään, mutta jotakuta muuta sit haittaa.

Hessu vois ottaa Falaburgerin takaisin. Se oli hyvä!

Rolf - 19:31, 7.1.2020 » Hessu vois ottaa Falaburgerin takaisin. Se oli hyvä!
tää oli hyvä ja mä kyl tykkäsin kans kaurahärkäpapusta. Joku isompi vegeböge on tulossa hesen valikoimiin "vuoden alussa" vissiin kans (instassa osu silmään mainos)

friends n burgerin vegaaninen bursa on imo paras näistä pikaruokapaikkojen

Hyvä toba! Veke on aika 2/5 hinta-laadultaan, kun samalla hinnalla (vekejä tarvii 2 kpl) samalta tiskiltä saa maistuvan kasvistortillan :). BK:n rebeliä en oo testannu. Mcvegan on ihan jepa, mun mielestä parempi ku veke! Toivottavasti hese alkaa tuottamaan soijavalmisteiden lisäksi tuotteita jostain muusta kasviproteiinista.

Tuota paistoasiaa en kyllä tajua. Tai tajuan, mutta miksi pitää paistaa vegemättö samassa kuin liha? Mua nyt ei haittaa pätkääkään, jos tämä valmistus tapahtuu toisinpäin. Jos valitsen kasvisruuan ja pelkästään kasvisruuan. Niin en mä saatana halua, että sitä töhritään samalla paistoalustalla lihan kanssa. Ei luulisi vaikeaksi toteuttaa. Muuten… Vantaalla hyviä kasvissafkaa tarjoavia ravintsemusliikkeitä?
Vaihtelun vuoksi olisi kiva syödä hyvä kasvispöperö. Bk olisi vieressä, mutta eipä se nyt sellainen paikka olisi. En nyt välttis tarkoita mitään fiiniä paikkaa.

Tämä topikki sai minut luulemaan että on torstai

Hupsista

carrols

ˆˆˆEhkä se, et se “flame grilled” on BK:n juttu, eivätkä varmaan halunneet tilanetta, jossa yhden tuotteen takia olis kaikkien BK-ravintoloiden pitänyt investoida toiseenkin grilliin. Noi Mäkkärin ja Hesen pihvit kai paistetaan rasvakeittimessä, jossa ei muutenkaan lihaa paisteta, eli ei tarvita lisää laitteita keittiöön.

ununu - 19:54, 7.1.2020 » carrols
Oispa vielä