Heppatytön sinkulaprojekti

Ja jos on kyseessä naispyöräilijä, luulisi täältä foorumilta löytyvän herrasmiehiä auttamaan työkalujen kanssa :wink:

^ rouvasnaisii löytyy kans! (=

plugi on hyvä runko, mahtuu paksummatki nakit.

Certi - 13:44, 9.1.2012 » Ja jos on kyseessä naispyöräilijä, luulisi täältä foorumilta löytyvän herrasmiehiä auttamaan työkalujen kanssa ;)
Suosittelen silti omien kalujen hankkimista. Voi sitten korjata heti jos pyörä hajoo tai tarvii muuten vaan säätää jotain.

Itse välttelen erityisen halpoja tai kalliita työkaluja ja työkalusarjoja. Mielestäni järkevintä on ostaa ne mitä tarvitsee sitämukaa mitä oikeasti tarvitsee.

Toki itsekkin pysähtyisin korjausapua vailla olevan (tai teeskentelevän) neidon turvaksi vaikka kesken lenkin.

Tykkään tästä langasta

Tää lanka on jotenkin vääristynyt. Ja luulen tietäväni syyn siihen.

Mutta kelpo rungon oot valinnu, taipuu moneks.

Nanoukk on salee joku karvainen ukkeli… Mutta saapahan neuvoja ilman vittuiluja… :smiley:

Mäkin oon ihmetelly tätä lankaa. Johonkin on nyt koira haudattuna.

IT’S A TRAP!

eka mä olin et trolli-finlandia 2012 mut sit mä olin et mehän ollaan tavattu…

legit.

Karvainen ukkeli haudattuna koirana ketunhäntä kainalossa :slight_smile: Älkää peljätkö.

Nyt näin hyvillä vinkeillä mäkään en pelkää pyöräileviä miespuolisia jos olen hädässä jossain ojan pientareella vaan uskallan pyytää apua.

^tarkista kuitenki ettei oo mikää niskahiki-hybridi

Joo. Vääränlaisilla pyörillä ajavia ei kantsi edes moikata, vaikka vaikuttaisivat harrastajilta.

Mitä projektille kuuluu? Pelästyttikö foorumiröllit kokonaan pois…

Keisi - 18:15, 21.3.2012 » Mitä projektille kuuluu? Pelästyttikö foorumiröllit kokonaan pois..
Nähty Tallinnassa.