Henkselienpaukuttelu-, elvistely-, kehuskelu-, haastamis- ja kuittailutopsu

Olikos se Baana jo auki?

En tiedä.

Mitä kautta sä siis ajoit? Kiinnostaa koska toi pätkä on olennainen osa työmatkaa

Aaa okei. Nooh tais olla, Lapinlahdenkatu, Lapinrinne, Salomonkatu, Runeberginkatu, Eteläinen Rautatienkatu, Arkadiankatu, siit Kiasman ohi ja baanaa tunneliin kautta raiteille. Mut siis meinaat varmaan sitä Manskun tunnelia, en kattonu onko auki vai ei :man_shrugging:

1 Like
1 Like

Perjantaina oltii velol ja jätin lentävien lähtöjen välit (57/12) pyörään kiinni ku en jaksanu vaihtaa. Sit lauantaina lähettii maantielenkille, ja jotenki siin olin unohtanu et en ollu vaihtanu takas 57/15 nii sanoin kaikille vaa et joo 57/15 välit. Sit tajusin tänää velolle polkastessa et hitto et miks nää on nii taakit ja katoin alas ja näin et siel paisto se mun hiton spessu suginon lukkorengas 12t rattaalle. Sit puhuin vähä @Jankozurno kans velolla et nii voiks olla et näin kävi ja sit se sano et seki oli siel lenkillä ihmetelly et jos mul piti olla 3.8 (57/15) välityssuhde ja sillä 4.07 (eli 53/13) nii miten poljin nii hitaasti verrattuna siihe ja muihi. Eli kai sitä nyt tuli sit ajettuu 110km hel-por-hel sprintteriväleil xDD ei ees ollu omaa stravaa pääl hitto vaa Jan lisäs mut sen tallenteeseen. Mut siis oli hitokseen hyvä meininki ja koko ajan possujunaa. Tuntu etenki menomatkal et vaik ei paljoo polkassu nii tuli heti joku 40km/h. Kiitti kans Janin lisäks @Master_Card ja @kukkeli hyvästä ajoseurasta/kirittämisestä/peesistä! :joy: Alla pari kuvaa tauolta ja S-marketilta. Sit viel Strava-linkki joka on Janin nauhottama nii siitä puuttuu mun loppurutistus pohjois-baanalta xD

EDIT:: nii ja en tiie onks toi fiksu tapa treenaa mut tänää meni taas uus enkka lentäväs 200m, eli 11.7s! Eli ~0.2s parannus viime viikon enkasta :hot_face:

18 Likes