Helsinki

Not an option :frowning: täs vähän kaikenlaist ennen leffan tuijotusta.
Tuuks fäfä huomen elämään internetiä tosielämässä aka criteille juomaan kaljaa?

mullo kaapeli jonka saat lainaan kurvista. EN MYY perkele. eipä olekaan, seitan.

oli vähän grillihommia huomiselle mut oon kyl lomalla elikkäs vahva ehkä tota.

painun kellariin ja otan piuhan mukaan. txt, pm tai kirjekyyhky.

Tottakai jätkät mennää katsomoon kannustamaan!

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/11953614_873673492708526_4883464916077795737_o.jpg?dl=1

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/11951522_873673642708511_4023161942555069908_o.jpg?dl=1

Yksivaihde pls

#bannerikassa

FF - 12:55, 5.9.2015 »

#bannerikassa

siis pitäiskö noille maksaa tuon näyttämisestä?

#tottakai

Coronan alakerta vaikka varauksee,liput femman ja OPM.

Biciolli järkkää kiertoajelun vaikka tapahtuman jälkeen. Nightride tms…

:)))

FF - 14:13, 5.9.2015 » Coronan alakerta vaikka varauksee,liput femman ja OPM. Biciolli järkkää kiertoajelun vaikka tapahtuman jälkeen. Nightride tms.. :)))
Hienoa, että järkkäät varmaan hyvä katuratapätkä!
kim - 14:23, 5.9.2015 »
FF - 14:13, 5.9.2015 » Coronan alakerta vaikka varauksee,liput femman ja OPM. Biciolli järkkää kiertoajelun vaikka tapahtuman jälkeen. Nightride tms.. :)))
Hienoa, että järkkäät varmaan hyvä katuratapätkä!
Ehdottoman siistiä että HesassaStadissa tapahtuu syksylläkin juttuja! Kannatettava aihe, vaikka MUUSHviteot ovat oman mieleen vähän olleet möllejä.

Onkos ylipäätään niin että ekaks vasta lokakuussa on 3.10. Mayhem sitten 10-9 ja zombiride joskus siinä.

Edit. Turku Mayhem on tietty Turussa ja Ghettoblaster unohtui kuun lopusta.

Paljos sitä rahaa ois käytettävissä?

T. Voin Järkkää

Tää homma pitää myydä

FF - 16:34, 5.9.2015 » Paljos sitä rahaa ois käytettävissä? T. Voin Järkkää [i] Tää homma pitää myydä[/i]
Kysy sponsoreilta!

Rahaa ei tipu mut kyl yksjokunen OMP aina löytyy jaettavaksi.

Pave - 17:37, 5.9.2015 » Rahaa ei tipu mut kyl [s]yks[/s]jokunen OMP aina löytyy jaettavaksi.
+1 Voitte sinellipäät pitää vielä muussimiesten selkääntaputtelu ja kokoontumisajoiltamat.

Oon etelä-helsinki-risteilyllä mut jahka palaan ni otan yhteyttä mashiin sekä sen jälkeen sponsseihin jos tarvii.

Alkuviikosta tietenkin, kukaan vastuussa oleva vastaa vkloppuna mihinkään.

FF - 20:54, 5.9.2015 » Oon etelä-helsinki-risteilyllä mut jahka palaan ni otan yhteyttä mashiin sekä sen jälkeen sponsseihin jos tarvii. Alkuviikosta tietenkin, kukaan vastuussa oleva vastaa vkloppuna mihinkään.
paljon toi kustantaa? meilläki o kaks cinelliä oulussa, lasse ja hannu varmaan mielellään kattos.
normaali - 21:38, 5.9.2015 »
FF - 20:54, 5.9.2015 » Oon etelä-helsinki-risteilyllä mut jahka palaan ni otan yhteyttä mashiin sekä sen jälkeen sponsseihin jos tarvii. Alkuviikosta tietenkin, kukaan vastuussa oleva vastaa vkloppuna mihinkään.
paljon toi kustantaa? meilläki o kaks cinelliä oulussa, lasse ja hannu varmaan mielellään kattos.
saavuin just hesoihin takas tallinnasta eikä ole paljon kerrottavaa aiheesta.

Oletettavasti näytös maksaa jotain ja vuokra maksaa jotain mut ennen maanantaita tuskin mikään selviää.

Paitsi minä.

FF - 21:42, 5.9.2015 »
normaali - 21:38, 5.9.2015 »
FF - 20:54, 5.9.2015 » Oon etelä-helsinki-risteilyllä mut jahka palaan ni otan yhteyttä mashiin sekä sen jälkeen sponsseihin jos tarvii. Alkuviikosta tietenkin, kukaan vastuussa oleva vastaa vkloppuna mihinkään.
paljon toi kustantaa? meilläki o kaks cinelliä oulussa, lasse ja hannu varmaan mielellään kattos.
saavuin just hesoihin takas tallinnasta eikä ole paljon kerrottavaa aiheesta. Oletettavasti näytös maksaa jotain ja vuokra maksaa jotain mut ennen maanantaita tuskin mikään selviää. Paitsi minä.
Ollaan vuokrattu coronan alakerran teatteri (2. näytöstä) ja baari juomadiilillä yhdeksi illaksi. Eli siis jos baarin kassaan on kertynyt illan aikana tarvittava määrä rahaa niin järjestäjä ei joudu maksamaan mitään. Alle sata henkilöä oli paikalla ja saatiin juotua ns tarpeeksi :D

Just tänään oli puhetta että ei oo pitkään aikaa käyny coronassa. Kaljan juonti kiinnostaa ja kai siinä voi samalla jotain videoo voi katsoo.

normaali - 21:38, 5.9.2015 »
FF - 20:54, 5.9.2015 » Oon etelä-helsinki-risteilyllä mut jahka palaan ni otan yhteyttä mashiin sekä sen jälkeen sponsseihin jos tarvii. Alkuviikosta tietenkin, kukaan vastuussa oleva vastaa vkloppuna mihinkään.
paljon toi kustantaa? meilläki o kaks cinelliä oulussa, lasse ja hannu varmaan mielellään kattos.
eh, eetu! lassella on ja new gen.

hannu möi viggonsa.