Helsinki Midnight Cruise La 16.09.2017

Käyt nyt avaamassa sen varaston vaikka et olis ajamassakaan.

joo koko foorumin väen oikeudentajua on loukattu emmekä kykene elämään tietoisuudessa että kukaan ei tee mitään raksafirman hutiloinnille ja että Olli et pääse vetreyttämään jalkojesi imusuonistoa.

Shieet, just sain lokarit, ylijännitesuojan ja takavalon asennettua kruisailupyörään. Ens vkl on muuta kalenterissa. Jos Olli et pelkää vettä niin nähdään klo 23 samassa paikassa.

Kyllä yöajelu tältä syksyltä jää. On jo syntynyt muuta ohjelmaa. Kastuminen vielä näillä lämpötiloilla on tosin ihan mukavaa.
Ensi viikonloppuna olen Hangossa raclette-bileissä.

Edit:
Maanatai-aamuna kyllä pyörä lähtee varastosta.

Mitäpä tossa tunti sitten kävin pihalla niin ihan oikea ratkaisu oli siirtää tätä. Vedenpelkoa en kokenut, mutten olisi kyllä jäänyt seurallisiin pysähdyksiinkään. Toivotaan viikon päästä parempaa, vaikkei ennusteet vielä mahtavilta näytäkään.

negaatio - 14:53, 9.9.2017 » itellä koira söi etukiekon sisäkumin
Mun on pakko lähtee ostamaan valkosta pukupaitaa, muuten kyllä :)

Ei näytä sää hyvältä ensi viikonloppunakaan, mutta ollaan optimisteja ja katsotaan millaiseksi muuttuu.

Biciolli - 18:50, 11.9.2017 » Ei näytä sää hyvältä ensi viikonloppunakaan, mutta ollaan optimisteja ja katsotaan millaiseksi muuttuu.
Jossain vaiheessa tää pitää silti ajaa, niin jos sataa niin sadevaatteet päälle. Ei se silti niin synkää ole kun ehkä luulis.

Nyt on mytolookien manauksissa sadetaukoa juuri kruisailun aikaan.

Näillä lämpötiloilla kastuminen on vaan hauskaa.

Minä valitettavasti olen ensi viikonloppuna Hangossa raclette-bileissä. En kastu vaan kastan.

Jos sataa kaatamalla niin joku vedenkestävä masokisti voisi ottaa vetovastuun, jos Sepsodusta ei sään takia huvita :slight_smile:

tuun sittenkun olli liidaa

..... - 17:23, 12.9.2017 » tuun sittenkun olli liidaa
:(
Biciolli - 16:55, 12.9.2017 » Jos sataa kaatamalla niin joku vedenkestävä masokisti voisi ottaa vetovastuun, jos Sepsodusta ei sään takia huvita :-)
Tällä hetkellähän sää näyttää oikein hyvältä! Pieni tihku ei itseäkään haittaa, vaikka tapahtuman luonteen vuoksi sää saisikin suosia. Melko masokistista sakkia täällä nyt muutenkin, kun pitää ehdoin tahdoin päästä rankkasateeseen ajamaan ympyrää pimeässä Helsingissä.

Sehän on parhainta!

Lauantaina itse masokistisesti kastan eri ruoka-aineita vetelään juustoon ja huuhdon punaviinillä alas.

Lauantaina tarvitse kärsiä vaan kruisailla!

Huomenna! Ennusteen mukaan alussa saattaa olla pikkutihku vielä päällä, mutta eiköhän se siitä lopu. Ainakin näyttää paremmalta kuin viime lauantai, joten mukaan vaan!

e: sää vaan paranee jes!

http://idolosol.com/images/yeah-4.jpg

Oliko raskas perjantai? Onko pieni foorumikrapula päällä? Tekiskö mieli tuulettua?

Illalla siihen olisi oiva mahdollisuus. Kyseessä hyvämmielen ajelu. Ei turhaa kiirettä, jolloin

  • ehdit ajaa nätisti tai rumasti
  • ehdit muokata ajatusmaailmaasi etkä kutsu ketään oletetulla seksuaalisella suuntauksella tai muullakaan epäolennaisella leimalla ennen kuin avaat suusi
  • ehdit vaihtaa vaihdetta tai nauttia siitä yhdestä.

Luvassa veistoksia sekä pajavierailu, josta kiitokset shouldervalleylle ja toki pajalle!

Ah, sää näyttää ajon ajalle edelleen mainiolta!

Laittakaa kuvia tänne.
Minulla edelleen on suunnitelmissa riutua illalla raclette-grillin ja punaviinin ääressä Hangossa.

Parin tunnin päästä olis tämä!