Helsinki Midnight Cruise 21.08.2015 Hakaniemestä

[b]LOPULLINEN REITTI JA LÄHTÖAIKA

LÄHTÖ:
Perjantaina klo 23.15, Hakaniemen torilta, Ympyrätalon nurkalta, Rosson terassin liepeiltä.
Tulkaa ajoissa paikalle, kellonaika tarkoittaa starttiaikaa.

REITTI (15 km):
Ympyrätalo
Linnunlaulu
Tukholmankatu (Ghost Bike, pysähdytään ja halukkaat voivat jättää kukan tai kynttilän.)
Kuusitie
Mäkkärin pyöreä talo
Munkkiniemenaukio (Porukan kokoonajo ja valmistautuminen pikataipaleelle.)
Pikataival halukkaille: Ramsaynranta - Kuusisaari - Lehtisaarentien kenttä
Lehtisaarentien kenttä (Täällä tavataan Otaniemestä tulevat klo 24.00.)
Lehtisaari
Kaskisaari
Laukkaniemi Lauttasaaressa
Lauttasaaren silta
Köydenpunojankatu 4a, HUG Bikeshop

HUOM:
Muistakaa valot!
[/b]

[s]Katselin YV-kalenteria ja huomasin, että KOF on elokuun 21.-23. päivinä.

En tiedä KoF:n ohjlemasta ja kysyn. Voisiko elokuun yökruisailun laittaa 22.08. lauantai-illalle?
Tällöin olisi paljon myös ulkopaikkakuntalaisia paikalla ja hekin pääsisivät nauttimaan Stadin hienoista öisistä rantaväylistä.[/s]

KoF ohjelma julkaistaan tässä lähiaikoina, mutta noudattelee samaa kaavaa kuin aikaisempina vuosina. Lauantai on melko täyteen buukattu, iltapäivällä/illalla ajetaan pääralli ja sitten siirrymme juhlallisuuksiin hyvän musiikin ja juoman merkeissä.

Ok. Ei kannata tunkea liikaa ohjelmaa.

Laskuri sanoo, että astronominen hämärä palaa Helsingin korkeudelle 23.8. eli sikäli ihan hyvä aikahaarukka.

Suosittelisin ihan kuun alusta. KoF:ia edeltävänä viikonloppuna on taas muotijuhla, jonne viedään Scott-tarroilla varustettuja ratapyöriä kiinnitettäväksi aitaan, josta ne myöhemmin varastetaan.

Kiitos Vilske uudesta sigusta.

Ilo on minun puolellani. Pimeys nousee!

Ihanan apokalyptinen yhdistelmä Wagneria, Ned Starkia ja teenjuontia pikkusormi pystyssä.

Eilen Sir Oliverissa muisteltiin viime vuoden elokuun yöajelua. Se oli KoF-viikonloppuna perjantain ja lauantain välisenä yönä ja bileet oli sitten lauantai-iltana. Ajatus perjantai-illan yöajosta sai kannatusta siinä oluttuopin ääressä.

Mitäs mieltä laajempi joukko olisi ajatuksesta?

Kannatan pe ajelua, siitä itsekkäästä syyatä, että oon muutenkin buukannut koko viikonlopun pyöräilylle, niin pääsisin varmasti messiin.

joo ulkopaikkakunnalta hep ääni sille että lomitetaan jotenkin KoFfeihin niin on järkevät todennäköisyydet puolella että pääsis osallistumaan.

Biciolli - 11:43, 19.7.2015 » Eilen Sir Oliverissa muisteltiin viime vuoden elokuun yöajelua. Se oli KoF-viikonloppuna perjantain ja lauantain välisenä yönä ja bileet oli sitten lauantai-iltana. Ajatus perjantai-illan yöajosta sai kannatusta siinä oluttuopin ääressä. Mitäs mieltä laajempi joukko olisi ajatuksesta?
Kannattaa kysyä asiasta nimim. Zykkeliltä, joka järjestää Perjantaina Critin illalla/yöllä.

Lähinnä, että onko aikaa ja miten se sinne sopii. Muutoin hyvä idea.

Mun mielestä aivan hyvä idea. Nimensä mukaisesti kait yöllä tarkoitus ajaa, joten aloitus varmaan klo.23 jälkeen.

Voidaan Ollin kanssa tuumailla vielä lähtöpaikkaan ja joihinkin muihin käytännön juttuihin liittyen.

Hienoa!
Minun puolestani voisi aloittaa vaikka vasta klo 24.00, koska kesäajan takia piemein hetki on yhden maissa.

KoF:sta vastaavat voisivat keksiä sellaisen aloituspaikan, jonka ulkopaikkakuntalaiset osallistujat oppivat jo perjantaipäivän aikana. Jopa naapurikuntien YV-läiset ovat valitelleet imaisuista “Kummulla” ja “Oranssin seinustalla”.

Edetäänkö niin, että ensin KoF:n järjestäjätaho ilmoittaa lähtöajan ja lähtöpaikan. Sitten joku halukas saa suunnitella reitin ja teeman. Reitin ei tarvitse välttämättä paljon poiketa aiemmista, koska se on niin hieno. Smurfin teema “eeppiset YV-paikat” oli viimekesänä hyvä.

Mulle aivan sama mistä reitti kiertää, mutta siltojen kautta pohjoisesta Laruun on ajamisen arvoinen.

Ajatusta kannattaa miettiä siltä pohjalta, että lähtö = criterium ajopaikka jolloin jengiä voi tulla sinne jo ajoissa hengaamaan ja katsomaan&kannustamaan ja vastaavasta critti-väkeä pääsee cruiseihin sujuvasti. Kuittaan tämän lokaation ensi viikolla kuten muutenkin koko criteriumien loppuaikaitaulun.

Elokuun yöajelu on nyt merkattu KoF:n ohjelmaan. Hienoa!

Haluaako joku suunnitella reitin ja keksiä löpinät?
Zykkelin ehdotus saarien kautta Laruun on mielestäni varteenotettava. Reitti Teurastamolta Teollisuukatua Pasilaan ja sieltä Rukeasuolle (sen pimeän kuusikon läpi) ja edelleen Pikku-Huopalahden läpi Munkkiniemeen olisi ihan hyvä alkumatka.

Laskin reitin pituuden. Se on 16,5 km eli ihan vähän lyhyempi kuin viimeksi. Siis erinomainen reitti.

Teurastamo-Pasila-Ruskeasuo-Paciuksenkaari-Munkkinemi-Kuusisaari-Lehtisaari-Kaskisaari-Lauttasaari-Lapinlahti-Rautatieasema.

Itse en keksi ainakaan heti mitään tarinoita reitiltä. Onko vapaaehtoisia?

Siinä on omia työmatkoja kolmekin erilaista 10v sisältä saman reitin varrella mutta ei erityisiä tarinoita sen kummemmin.

pieni merenneito - 23:29, 27.7.2015 » ei erityisiä tarinoita sen kummemmin.
Paskapuhetta mutten usko.
pieni merenneito - 23:29, 27.7.2015 » Siinä on omia työmatkoja kolmekin erilaista 10v sisältä saman reitin varrella mutta ei erityisiä tarinoita sen kummemmin.
Itse olen jopa asunut reitin varrella. (En Kuusisaaressa.) Tarinat eivät kestä edes kuunvaloa.