Helsinki-Bårgaux-Helsinki + BreveCat 2014 *26.4.*

Multa kanssa vahva ehkä neitsyyden viemiselle, mutta vähän ahistaa lähteä polkemaan khsllä tota matkaa… noh pitää haistella viel ja pohtia.

Tulossa jos on aikaa… ja ekaa kertaa juu

Jos saan pyörän ennen tätä ja oon hoodeilla niin tuun ensikertalaisena mukaan!

Laitettu kalenteriin.

Tuossa hyviä neuvoja, kunhan maaliskuu vaihtuu huhtikuuksi, paasattakoon lisää aiheesta ja annetaan jonkinlainen reittikuvaus… reitti kartalla löytyy jostain karen postauksesta ylempää.

ununu - 14:29, 15.3.2014 ketäs lähdössä ensikertalaisena?
o/

^ nii määki

ununu - 14:29, 15.3.2014 » tästä tulee aina fiilis ketäs lähdössä ensikertalaisena?
Mä voisin kans lähtee.. Poljin viime vuonna viikkoa ennen Tour de Helsinkiä noin niin ku treeniajona Porvooseen ja takaisin. Kivempi se on porukassa polkea kuin yksin tai kaksin. Kun on tuulta ja kaikkea.

Voisin kans yrittää ensikertalaisena mukaan.

jos oon ehjänä ja ei muuta menoa (ryyppäämistä) niin kaippa sitä vois tulla testaan uuden kasauksen maantieominaisuuksia. Oon porvoosee ajellu ennenki fiksillä, mutten näissä kapinaoissa ole ennen ollu.

Junantuoma ilmoittautuu mukaan, jos vaan saan talven laiskottelun tulokset kumottua ajoissa.

ajoin tän viimeks ekana lenkkinä puolen vuoden laiskiaisiin samaistumisen, päivittäisen binittelyn ja reissaamisen jälkeen eli kuntokortti on ehkä paskin tekosyy jättää väliin.

Mitäköhän tälle reissulle pitäisi laittaa päälle? Mä oon nyt ollut reilun puoli vuotta lähinnä tekemässä hiekkakakkuja, tuntuu hirveän vaikealta valita sopivasti vaatetta pidemmälle lenkille. Oisko joku liivi ja huivi sopiva lisä kylmän varalle? Kai tuolta kaapista löytyy sopiva setti.

https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/l/t1.0-9/1509768_10152297469367229_921803280_n.jpg

santtu älä oo tollane, pelotat ihmiset pois.

sullon toi garderoobi kyl kunnossa ainaki tweed ridei ajatellen.

nyt pitäs vaa deaktivoida vaihdepyörästä vaihteet koska sinkulaprojekti junnaa paikallaan.

^On siellä ennenkin ollut vaikka kuin paljon vaihteellisia, myös modeilla :wink:

niq - 16:36, 29.3.2014 » nyt pitäs vaa deaktivoida vaihdepyörästä vaihteet koska sinkulaprojekti junnaa paikallaan.
Kuten yleensäkin, ei mitään väliä ajatko vaihteilla vai ilman.

asia kunnossa. jatkakaa.

Jälkilöylyt järjestetään näillä näkymin viime vuoden tapaan Hermannissa taloyhtiömme kattosaunassa. Edellisvuodesta oppineena tällä kertaa pitäisi olla kaksi saunaa käytössä ja aikaa tuplasti edellisen 2h sijaan.

Ihan kohtahan tämä taas. Lintsaan vähän joko lähdöstä tai loppusuorasta (ehkä jopa molemmista).