Helsingin Velodromi 2016

Menen kohta ajamaan lentäviä, tulkaa mukaan

L400
epaz 26,1s 53/13 6.5. Dredd-potta muuten normikamat

L400 SanttuT 00:25.14 (6.5.) 51/13

Ai et omat enkat vedit sitte.

COWAAA

Joku siinä lähtiessää totesi, etten kuitenkaan aja kovaa. Piti silti kokeilla.

Hyvältä näytti Santun meno ja kello vahvisti asian.

LtrQ kaelum 24,7s (6.5.) 52/19

oisko huomenna iltavelot viikkokisojen päälle? jos menis joskus 19:30-20 jo kärkkymään, et mikä on radan käytöaste ja jäis sit pieniin treeneihin. pitäis päästä kausi avaamaan.

Siinähän on huomenna vieläpä vikana lajina “ratapyöräilyn musikaali”, keirin, tuo viihdyttävä ja helposti katsottava nopeatempoinen pläjäys, eli ei haittaa vaikka osuu jo sitä katsomaan paikalle.

Mä oon mukana, jos tulee 19:30 ehtiiköhän vielä nähdä Keiriniäkin, vai mikä on Keirinin aloitusarvio?

eipä tässä tänään ehdikään, kun tuli vähän säätöä päälle. ehkä sunnuntaina sit.

Pari meitä oli kiertelemässä, sai alkupelot taas pois.

Radan kuvauksesta voi kohta poistaa sen ‘maalattu’-kohdan betonin yhteydestä mutta muuten oli ihan ajettavassa kondiksessa, mitä nyt vähän pölyä.

Huomenna aamusta ajattelin mennä korkkaamaan kauden auki. Heti vähän ennen kasia tonteilla.

Hieno aamu. Käpylän ABC:llä nyt vähän kaffetta koneeseen ja sitten velon portteja kolistelemaan.

Lentävä 400m korkattu. 0:26:62 51/14.
Välitys ihan liika raju näin alkuun. Ei oikein kiihdytys lähde.

ke ja pe merkattu omaan kalenteriin ajoaamuiks. 0800 radalle, jos keliä piisaa ja ei tuu mitään esteitä. Oisko ajoseuraa/kellottajaa. Kauden avaus jännittää…

tnts - 15:04, 20.6.2016 » ke ja pe merkattu omaan kalenteriin ajoaamuiks. 0800 radalle, jos keliä piisaa ja ei tuu mitään esteitä. Oisko ajoseuraa/kellottajaa. Kauden avaus jännittää...
Ajattelin tänään testata, josko nilkka kestäis fiksiä, jos kestää, voishan sitä harkita

Jepjep, eli huomenna klo 8:00 sinne vähän vaille ysiin mä ja tnts paikalla. Mukaan vaan.

kiinnostais