Helsingin Velodromi 2013

tai siis seurat ovat myyneet radan pesutalkoot kaupungille, mut kaupunki ei muista maksaa ulkoistetuista palveluista.

Everybody gets fucked up!

hmmm…noinkohan sitä ensi viikolle veloaamu

zykkeli - 12:50, 26.4.2013 » hmmm...noinkohan sitä ensi viikolle veloaamu
why not! Ei uskalla kyllä karteeseen kiivetä :)

Jee. Ens viikko talvilomaa. Loppuviikosta voisi tulla kokeilemaan Maverickia!

zykkeli - 12:50, 26.4.2013 » hmmm...noinkohan sitä ensi viikolle veloaamu
Mulla on kalenterissa, tota, lomaa. Miksei.

mulle perjantai osuisi parhaiten joten säävarauksella tuolloin laitetaan kelloon pohjat

Jos sää on hyvä, ni en ehkä pysty venaa perjantaihin. :slight_smile:

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/922847_363792767055687_2073661944_n.jpg

Ei muuta

Laskinko et pyöräilylle on 56/91 tuntia, mutta mihin aikaan niin siinäpä se sitten olikin.

Radan kunto ei ollut paljon muuttunut, ensimmäisessä kaarteessa pari tukittua reikää oli rapautunut auki ja maalia tietysti taas lähtenyt, mutta se nyt ei juuri ajamista haittaa. Jos saisivat nuo kuopat taas täytettyä niin aika pitkälti entisillä mentäisiin.

Jos laittaisin housut jalkaan ja ajaisin velodromille nauttimaan keväästä.

taidn kans käydä työmatkalla esittelemässä rataa uudelle pyörälle.

mä starttaa kauden huomenna. klo.8

^tuun aamusta. Tarkka aika viel auki tosin.

Vappuna on kiva heitellä viinapulloja velon kaarteeseen… Eli turha tulla ajamaan, koska lasia on jokapuolella. Liikuntaviraston iltavuoro putsaa radan tänään lakaisukoneella, joten huomenna aamulla päästään ajamaan.

no voi nyt vittu

zykkeli - 9:31, 2.5.2013 » no voi nyt vittu
Sanos muuta... En tiedä kuinka tarkkaan nuo putsaavat, mutta kannattaa varmaan varautua siihen, että vedetään itäkaarteen loppuosasta varmuuden vuoksi harjalla roskat nurmikon puolelle. Lakaisukonehan ei sinne kaarteeseen nouse edes nastarenkailla.

Tuli tuossa veloa katsoessa sellainen fiilis, että sprinttilajit ei oo tän kesän juttu.

Velorankingin 2013 spesiaali on siis 4km aika-ajo.

buhahaha

asb - 10:48, 2.5.2013 » Tuli tuossa veloa katsoessa sellainen fiilis, että sprinttilajit ei oo tän kesän juttu. Velorankingin 2013 spesiaali on siis [b]4km aika-ajo[/b].
Oh, kerrankin jokin missä saatan pärjätä.