Helsingin Velodromi 2012 (kausi paketissa)

just isketty iltahuki torstaille. pitäisi ryhtyä kai hipsterinörtiksi ja siirtyä toimistohommiin. en siis pysty osallistumaan tänäkään vuonna, ellette tee hommia vielä ilta kymmenen aikoihin=(

Kare_Eskola - 13:59, 23.3.2012 » Olen ehdottanut kymppitempoa, mutta ei kukaan halunnut viime kesänä kärsiä, en edes minä itse.
Oon kerran ajanut kympin velolla. Tuli sama aika, kuin Pepen tempossa sinkulalla. Ei se oikein järkevältä tuntunut.

Tän vuoden kuumin juttu on 4km joukkueajo (velolla ei koskaan ole kaksi joukkuetta samaan aikaan ajamassa aikaa niin en kutsu sitä takaa-ajoksi).

kyllä!

epaz - 15:05, 24.4.2012 » Tän vuoden kuumin juttu on 4km joukkueajo (velolla ei koskaan ole kaksi joukkuetta samaan aikaan ajamassa aikaa niin en kutsu sitä takaa-ajoksi).
Joo, viime vuonnahan saatiin kolme tyyppiä samaan aikaan radalle huimat neljä kertaa. Koska en ole pessimisti, niin toivotan menestystä tälle lajille.

mites pitkään tuossa putsauksessa on yleensä mennyt?

Muutama tunti.

Miksi tehdä uusi, kun vanhan voi pestä fairylla?

kuvat pesutalkoista

arvostan. harmi, että sain infoa tuosta niin myöhään, etten pystynyt vaihtamaan duunivuoroa. jos hommaa vielä löytyy, niin messissä talkoissa.

Arvostusta täältä myös. Aikataulut ei natsannut. Suuri kiitos niille jotka oli mukana! Tomin kuvia laitettu blogiin jakoon maailmalle. Hyvin näkyy kuvista suomen ainoan “edes hiukan varteenotettavan” velon nykyinen kunto.

Oisko sen sisävelon aika jo.

#kiitos. Kun ktse pääsin paikalle, oli fairyt jo vaahtona tekonurtsilla ja talkoolaisistakin tutut ajeli vastaan jo alppipuistossa. Eihän tuo nyt niin hirveästi aiemmista kesistä eroa, mut silti pidetään se malmi mielessä.

Pinta näkyy olevan karmeassa kunnossa. Cyclocrosstuubit ovat pian paras valinta tuonne.

ulkoveloksi ihan ok, voi ajaa ja vieläpä tuubeilla.

bibsit palaa/repeilee tänä kautena! Ja se on oikein koska ajetaan TÄYSII!!

mitens mitens…olisiko maanantaina jo avaus aamusta? Mietoa tuulta ja silleen. mä ainakin voisin.

nouh… maanantait on itsellä pannassa, kun on viikkopalaveri aina aamuisin.

zykkeli - 12:20, 27.4.2012 » mitens mitens...olisiko maanantaina jo avaus aamusta? Mietoa tuulta ja silleen. mä ainakin voisin.
Lähetsä viivalle?
asb - 12:30, 27.4.2012 »
zykkeli - 12:20, 27.4.2012 » mitens mitens...olisiko maanantaina jo avaus aamusta? Mietoa tuulta ja silleen. mä ainakin voisin.
Lähetsä viivalle?
Voisin lähteä

keneenkäs kannattaa ottaa yhteyttä jos haluaa pyörän velolle säilytykseen?