Helsingin Velodromi 2012 (kausi paketissa)

aurinkoa lupaillaan, joten yritän perjantaina uusiksi.

î Ines!

Kävinpä tänään nakkaamassa pyörän säilöön pelipaikalle, eli perjantaina minä myös!

Millaseen kellonaikaan?

07:55

Tänään on ratakisat ja ohjelmassa erä-ajot! Koko ohjelma löytyy täältä.

Ilmainen sisäänpääsy ja aurinko luvassa, ei muuta kuin osallistumaan katsomoon :slight_smile:

Kuudeltako alkaa, koska tuolta ei löydy kuin kesän ohjelma? Voisin piipahtaa.

Voisiko joku ottaa huomenaamusta mukaan välineet, että saa velopuolen rattaan ja lukkorenkaan tiukalle?

Rapu - 10:46, 24.5.2012 » Tänään on ratakisat ja ohjelmassa [b]erä-ajot[/b]! Koko ohjelma löytyy [täältä.](http://www.spusaitti.com/kilpailut/2012/velo.htm) Ilmainen sisäänpääsy ja aurinko luvassa, ei muuta kuin [s]osallistumaan[/s] katsomoon :)
https://lh6.googleusercontent.com/-QOCmZk0_apM/T751IcJulPI/AAAAAAAADMU/019wFSoS3Hw/s512/IMAG0032.jpg

oopa - 15:08, 24.5.2012 » Kuudeltako alkaa, koska tuolta ei löydy kuin kesän ohjelma? Voisin piipahtaa. Voisiko joku ottaa huomenaamusta mukaan välineet, että saa velopuolen rattaan ja lukkorenkaan tiukalle?
velopuolen rattaan saat kiristettyä ajamalla ja lukkorengasta et velolla tarvitse pakosti. Voin ottaa kyllä haka-avaimen messiin.

Hyvä, että rata tänään illalla lämmitelty niin huomenna pääsee puskemaan. Hyvältähän tuo ajo näytti.

Kiitos aamiaisesta kaikille! Väkeä oli mukavasti ja ilma mitä parhain. Vielä kun saisi jalkoja liikkeeseen itseltä niin hyvä.

Seuraavan kerran pääsen itse yrittämään tiistaina.Silloin pakko kokeilla noita Karen mainostamia 7x200m vetoja 200m palautuksella.

Kiitoksia ajovinkeistä, kokeillaan tiistaina uusiks!

Rento ja kiva meno oli, vaikka herra varis joikin maidot ja kofeiinitankkaus jäi väliin. VIelä kun saa metrin levyiset flatit vaihdettua klosseihin ja ihonmyötäiset housut, niin hyvä tulee.

Ja neljäsatku tosissaan 31.1… siitä on hyvä jatkaa (48x14).

Kiitos aamusta, oli nastaa!

Kirjataan nyt kauden avausaika, vaikkei se mennykään alle 30:n kovasta tahdosta huolimatta. Tästä on hyvä lähteä parantelemaan.

Flying lap

KSR 0:30.1 (25.5) 48/15

Kuvasin aamulla vähä ajelua kypäräkameralla ja jopa koostin niistä editin

vielä kun jaksais ajaakin. Ensi kerralla kevyemmällä välityksellä.

yeah!

Oli kiva syödä mansikoita velon portailla katsomossa, pienessä sateessa auringon noustessa klo 03:40.

Maanantai vai tiistai aamu? Mulle sopii molemmat, koska olen ISYYSVAPAALLA. :smiley:

Nyt saattaa käydä niin, että mä pääsen vihdoin ti aamuna velolle. Eli mikäli tuubien liimaus etenee suunnitellusti, tulen ti.

Taidan päästä molempina aamuina paikalle. Maanantaina tosin vasta joskus ysin hujakoilla.

tiistaina 0800!

Vähän uhkaavasti sadetta lupailee, joten menen varmuudeksi jo huomenna aamusta paikalle. Tiistaina varmaan kans.
Edit. Jaa, no ei enää lupaakaan sadetta, mutta silti tai juuri siksi varmaan molempina päivinä ja sitten joku veto viikon lopulla.