Helsingin turistikierros la 7.2.2009

Asia sovittu. Eihän kellään paikalle tulevalla sattuis olemaan toista poolo-stagaa? :o Ois hauskaa päästä kokeilemaan totakin lajia. :slight_smile:

Tosiaan piknik ja omat eväät messiin. Grilli tulee paikalle JOS löydän jostain kertakäyttögrillejä huomenna. Sattuisiko pyörimään nurkissa? Tai mistäköhän noita sesonkituotteita vois löytyä? Pieni soittokierros huoltoasemille lienee paikallaan.

Loppu syksystä ainakin oli Kampin K-Marketissa ihan normaalisti hyllyssä kertakäyttögrillejä. Eivätkä olleet edes tarjouksessa.
Sisään käveltäessä karkkihyllyn jälkeen heti ensimmäiselle käytävälle vasempaan.

Ok, käyn luonaalla siellä ja tietty UFFilla.

Eki, jos et löydä sellasta grilliä, niin eräältä toiselta palstalta löysin eräältä tyypiltä viime kesän käyttämättömän grillin ja kyseinen sälli lupas luovuttaa sen bissepullon hinnalla.

edit: Ilmota vaikka tekstarilla, jos ei grilliä muualta löydy, ni käyn sen hakemassa. 040-viis viis 67 neli kaks kasi

Ilmoitetaan että grillejä ON. Joten omaa evästä messiin grillattavaksi.

Eli huomenna lauantaina 7.2.2009 klo 12.00 lähtö Sibelius monumentilta.
Päädytään jonkun mutkan kautta “Poolohalliin” jossa hengailua ja pelit (mailat mukaan!).

Ite kävin poistamassa pari kertagrilliä kaupasta.
Otan yhden reppuun mukaan huomenna. Katson jos sinapinkin saisin heitettyä reppuun mukaan makkaraa varten.
Vielä pitäisi ratkaista mihin pienempään pulloon sytytysnestettä saisi otettua mukaan, vai onko Eki ottamassa mukaan? Itellä vain tuollainen iso litran pullo.

Mä oon valmis.

Hitto, ku ei löytyny UFFilta, eikä Fidalta mitään päällepantavaa, eli täytyy kaivella vähän vanhempien kaappeja… :slight_smile: Mä voin tuoda Ketsuppia.

edit: Onko Virallista spoke-cardia tulossa nyt, tai tulevaisuudessa? Toi esitetty idea on just hyvä. :slight_smile:

Onko jollakulla lainata huomenna poolomailaa? Voin toki ottaa sen kantoon lähtöpaikalla niin ei tarvitse ylimääräisiä kanniskella sitä pidemmälle.

Mäkin tarttisin… Mutta tässä on viimesimmät forecan säätiedot huomiselle, näyttää siltä että pitäs ottaa mukaan kurahaalarit ja sadetakki. :frowning:

Mä otan stagan mukaan, sitä saa lainata.

Mika: mul ei oo sytykenestettä, joten ota mukaan jos jaksat. Neste on kyl tien toisella puolella.

Itse en ehtinyt UFFille lainkaan, koska töitä tässä vieläkin tehdään :frowning:

Eki töiden lisäks otappas vielä projektiks pinnakortit. :slight_smile: No ei sentään. Seuraavassa kimppa-ajossa sit…

Itsekin jouduin turvautumaan henkilökohtaisen kardedroopini antimiin ja hakemaan omat turistikledjut naftaliinista.

Tuolla on vallan hauska ajokeli kyllä nyt, joten huomisesta tulee huimaa.

Ajattelin et pannaan viimeiseksi rastiksi ennen päätepistettä vielä näkemisen arvoinen arabian kauppakeskus, josta voi hakee piknik-tarpeistoa ja vaikka hong kongista varakumit ja pvc-putkea.

Okei, yritän keksiä millä saan otettua sytytysnestettä mukaan. Tai sit haetaan litra litkua bensikseltä, ja pirrellään lopuilla nesteillä tulikuvioita maahan. JOO!

Itsehän olen saapumassa paikalle täyskiikku maasturilla, joten pooloa en taida pelailla ainakaan.

Mä voin tuoda sytkänestettä.

Varovaisesti sen sytkänesteen kanssa sit, ei kannata uutta poolohallia heti käräyttää maantasalle.

Pitäkääs hauskaa.

No hittolainen. Kävin tänään aamusella kolmessa eri UFF:ssa, eikä mistään löytyny sopivaa vaatetusta… Pitää jatkaa kaappien kaivelua. Ai mutta perkele, kohtahan pitäs mennä valmistelemaan pyörää lähtöön. :slight_smile:

Olipas se hauskaa. Onko kellään hajua paljon tuo turistikierros oli kilsoina. Tipuin jossain välissä kartalta. 10, 12km?

Olipahan reissu, harmi vaan että sieltä hallista sammu ne valot. Toivottavasti se oli vaan joku ajastin-systeemi. Kuvia anyone?

ho, monelta ne sammu? Toivottavasti eivät ikuisiksi ajoiksi, kun ois hauska käydä TREENAAMASSA pooloa viikottain tai jopa kahdesti.

Ryhmäajo oli hauska pikku kokeilu ennen seuraavia. Pitänee vastaisuudessa miettiä reitti tarkemmin ja ei noita stoppejakaan noin tartte pitää. Vähän hoopolta tuntui ajela shortseissa kun neitosella on vieressä venakkoturkikset, -saappaat ja -meikit vimosen päälle.

Kiitokset kaikille osallistujille! Oli hauskaa. Missä jatkot?