Helsingin Pyöräpaja tiedottaa

Onko paja pe-su joku päivä auki? Voisin tuoda läjän jotain osia ja ihan mielenkiinnosta käydä katsomassa minkälainen paja on.

tuplikaatio post

ei osaa luvata mut hyvin todnäk joku siellä käy noina päivinä. yritän muistaa ilmoitella sulle jos tiedän jonkun menevän! facebookista voi kans seurata tilannetta

Mulla saattas kanssa olla jotain erityisesti kiekkoja ja tankoja yms mistä pitää päästä eroon muuton alta. Ihan hyviäkin osa. Koetan saada johonkin isoon lootaan ja tuoda mestoille…

Varastohyllyjä tarvisisi myös.

Itäisellä brahenkadulla oli eilen vielä kuormalava jossa oli iso läjä kiskollisia hyllyjä.

mustAfa - 19:39, 1.7.2014 » tarvitaan: +sähköliesi (esim semmone pieni 2 paikkanen ois jees)
Siis ihan vaan ne keittolevyt, vai semmonen uunillismallinen? Talonyhtiössä on käynnissä putkiremontti, ja jälkimmäisen oli joku kantanut roskalavan viereen muutama päivä sitten.

^ŝemmonen ois jees. Pitäisi olla valovirtaan kytkettävä. Voimavirran säätäminen voi olla vaikeeta.

Katon kun pääsen kotiin, ainakin omassa kämpässä vastaava vois hyvinkin olla valovirrallinen kun sulakkeet ei oo vanhassa talossa kummosen kokoisia.

edit. joko oon katsonut 10m päästä TODELLA väärin, tai sit sen oli jo joku hakenut, mutta ei tossa nyt ollut kun pyykinpesukone…

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10505417_646195125461760_1224406090556250405_n.jpg
Jos viitsitte jakaa Facebookissa ton kuvan, niin saadaan kyliltä haalittua kamaa pajalle. Tänx!

Mulla on tommonen laturi. Milloin voi tuoda?
Edit: Sivu ei vaihdu. Laturi toimitettu.

Tarviiks paja viel sohvaa? Tulee kyl nyt tosi kusisella aikataululla, mut systeri ilmoitti tuovansa mulle uuden parin tunnin päästä ja vanhasta pitäis päästä eroon. Beige, 3hlö, aukeaa parisängyks. On ilmainen, kuten on kuljetuskin, jos joku pääsee ottamaan kopin. Jos pajalla ei oo ketään/tarvetta, saa kuka vaan muukin kallio-espoo välillä.
P.s. koirataloudesta, eli ehkä ei sulle, joka oot allerginen…

PM

Pajalle tuli jo sohva! Kiitos tarjouksesta kuitenki!

Tarviitteko vielä lattiapumppuja? Mulla on yks jossa ei riitä paineet mulle (7->), mutta 4–5 baaria sillä kyllä urheilee. Presta/schrader.

Pumppuja ei oo koskaan liikaa ja pajalla niitä on yleensäliian vähän eli joo.

Noni, hyvä! Pääsee pumppu parempaan kotiin. Voisin ensi viikolla joku päivä tipauttaa, jos teillä on joku mestoilla? Voisin samalla vähän hiplailla varaosavarastoa, jos kerryttäisin teidän kolehtia ja veisin kotiin jotain käyttökelpoista. Ihan vähän vaan…

Keskiviikkoisin joskus puolviiden aikaan availlaan muuten ollaan paikalla vähän miten sattuu.

Jees, tähtään siis ens keskiviikkoon.

Don’t get lost:

Tänä lauantaina 27.9. on uuden pyöräpajan avajaiset! Tulkaa nauttimaan erittäin menosta ja tutustumaan kaupungin ainutlaatuisimpaan kaikille avoimeen ja ilmaiseen tee-se-itse pyöräpajaan!

Jos sää suosii niin omia juttuja saa tulla paistelemaan, eli pihalla on kasvi-grilli eli ei lihaa koska.
Jotain ruokaa, todnäk hernekeittoa ja ehkä lettuja on tarjolla myös pajan puolesta.

Pihalla myös komponenttikirppis, jossa myös pyöräpajan varaosalaatikoita pääsee tonkimaan, ehkä hieman käppästä pooloa(tuokaa mailoja!), koripalloa ja friikkipyörien koeajomahdollisuuksia! Spontaania hauskaa toimintaa saa aina järjestää kuka vaan koska anarkia. Muutaman kymmenen metrin päässä laiturilla myös uintimahdollisuus =)

Paikkana siis Pyöräpaja, Parrulaituri 2, Kalasatama. Edellisessä viestisä myös kartta.

Noin kello seitsämältä lähdemme yhteisajelulle kaupungille. Discopyörä valaisee tietä ja johdattaa ihmiskuntaa eteenpäin maailman musertavassa pimeydessä…