Helsingin parkkihallit

Onko porukalla tietoa missä helsingissä olisi parkkihallia ajeluun, pääasiassa kikkailuun. Tässä kun kohta kolahtaa uusi pyörä kotiin niin olisi hienoa päästä pyörittelemään ja pannuttelemaan sillä.
Laittakaa infoa jos hyviä paikkoja on tiedossa.

eipä ole löytynyt mitään vakiopaikkaa, eikä monesti olla keskareissakaan halleissa pyöritty. Kerran oltiin Forumin alla puolisen tuntia, kunnes saatiin häätö.

HardWall-areenan alla ja Messuhallin parkkihalli. Eihän niissä mitään vikaa ollut mielestäni.

^nii no nuo tietysti. Tänä talvena vaan ei ole tullut käytyä, niin unohtuivat tyystin.

Itäkeskuksen metron liityntäparkkiksesta on 1/3 täysin tyhjillään yläpuolisten kansirakenteiden remontin takia, ja remontti taas on talvitauolla, joten siellä ei tapahdu mitään ennen kuin lumet sulavat. Voisi kuvitella, että siellä saisi puuhailla rauhassa ainakin jonkin aikaa.

Pitää käydä katsastamassa paikat, ei itse ole tullut käytyä vaikka lähellä ovatkin.

Itiksen halleissa tapahtuu vaikkei rauhassa saisikaan puuhailla.

Ja Houlou sit heti lumien sulattua mukaan HKI FGFS parkille Sompasaareen ja keskareille+fiksulauantaille…

Tuun!

Houlou! Huomenna halliin? Kyllä nyt joku jostain löytyy :smiley:

Houlou! Huomenna halliin? Kyllä nyt joku jostain löytyy :smiley:

Todellaki!

HC:t jäbät skiddaa koko korkkiruuvin alas itiksen parkkikatolta…

^totta.

Ensin kannattaa harjoitella sitä hardwallin ruuvia. Sellon ruuvi on kans kiva, mutta sitä varten pitää ajaa melkein maantielenkki ensin…

ja säästää paljon rahaa uusia renkaita varten.

^^
Sellon ruuvi on kyll aika HC. Oon siellä pari kertaa käyny ja melkein kuollut :smiley:

Vois kokeilla potkittaisko meidät heti pihalle Sellosta? Houlou?

Sello kiinnostaa

Varokaa vastaantulevaa liikennettä.

Ekat ajot parkkihallissa ensimmäisellä omistamalla tirkkitärkillä, voiko ihminen olla näin innnoissaan, kun saa muutaman kerran barspinnattua!

^voi olla :smiley:
Saldona mulla kädet riekaleina, bunnyhop, barspin ja pannutuksia. Mukavaa hommmaa :smiley: