HEL POR HEL (2019) SUNNUNTAINA 28.4 KLO 10

shortly in english:
The traditional Helsinki Porvoo Helsinki yksivaihde.net -ride marks the beginning of the summer season! The ride has usually takes place the weekend following Paris-Roubais, although this year the following weekend is easter. So plans are to go two weeks after, 28.4 Departure from the self-service gas station next to Prisma Itäkeskus 10 am sharp.



Kuvat eetun flickristä.

Minä, Emppu ja Tuukka luvattiin hoitaa tänä vuonna, elikkäs merkatkaas kalenteriinne! Tänäkin vuonna reitti kiertää tikkaa boksin kautta skipaten tylsimmän suoran osuuden. Sama reitti kun siis viime vuonna :slight_smile:

Uutta tänä vuonna on Karen järjestämä maastoisa vaihtoehtoinen reitti, jossa lähtö lienee muutaman tunnin aiemmin, jotta ehtii samoille padoille Porvooseen! Tästä lähtöajasta, reitistä ja kalustosta Kare tiedottanee myöhemmin.

lyhyesti:

  • lähtö itäkeskuksen prisman vierestä kylmäasemalta kl 10:00, ole ajoissa! - Departure from the gas station next to Prisma Itäkeskus 10 am sharp.
  • kaikkia odotetaan, kalustovauriot ihmetellään yhdessä, et ole yksin - no rider left behind
  • lepposa matkantekovauhti (n. 22–24km/h vastatuuleen, myötäseen vähän nopeemmin) - social ride pace
  • kirittäjät kirittää - if you want to go faster than social ride -pace feel free to do so
  • tauko menomatkalla: N’avetta / östersundom - break on first leg: n’avetta / östersundom
  • porvoo, safka yhden aikaan: Kiitos Lekat ja yv-bannerikassa! Tää buffet on maailman paras syy ajaa Porvooseen <3
  • älkää polkeko jalkoja loppuun menomatkan myötätuulessa, takasin matka on pidempi, mäkisempi ja vastatuulisempi! - conserve your legs for the more strenuous return leg
  • tauot paluumatkalla: nikkilän huoltsikka - breaks on the return leg: nikkilä gas station, palmen probably closed.
  • selkääntaputtelut ajon jälkeen: TBA - post ride beers: TBA

Google Form Lekojen ruokailua varten avataan hiukan myöhemmin TÄHÄN :slight_smile: Ilmoittaudu tässä: Google form

kiitokset myös intellectual propertysta negaatiolle. tattis.

edellisten vuosien topsukat:
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010

Lämpimästi, lyhyiden sortsien keliä toivoen, kreivi, tude ja emppu.

jee :slight_smile:

Aattelin et tänä vuonna vois ajaa fiksillä, mutta Karen kuviot kiinnostaa kans. Voi mikä mukavien mahdollisuuksien tapahtuma tulossa!

mä oon työmatkalla tanskassa elikkäs thighty chains bois girls & others

jos ajaisin yhden maantielenkin vuodessa nii se olis tää :3

Ja loksahtaa kalenteriin uskomattoman hienosti! Viime vuonna tais mennä aika tunnekuohuissa ja oletan itkeväni onnesta myös tänä vuonna!

Hieron valkosipulia joka paikkaan ja heittelen kananluita ettei olis tällä kertaa kipeänä
Ujo uskallus lähtee ekaa kertaa fixil tällaselle matkalle, olis siistii

hei, en tunne teistä ketään ja ainoa yksivaihteiseni on palasina erilaisissa säilytysasioissa. poljen kuitenkin mielelläni polkupyörällä. tuijotatteko tuimasti ja työnnätte kapuloita rattaisiin, jos ilmaannun lähtöalueelle pälyilemään?

^ Näin järjestäjäkolmikkoon kuulumattomana sanoisin että ei ja ei. Tervetuloa siis, kalusto on vapaa.

Voisinkin koittaa olla Helsingissä tällöin, koska multa on nää aina menny sivu suun!

^^ Ei todellakaan katsota pahasti, tervetuloa vaan.

Hollowtech II räjähti viime vuonna kuninkaanmäkeen, jospa tänä vuonna jarruttomalla.

Ajattelin tosiaan ajattaa tapahtuman rinnalla maastopyörähaasteen tuomiokirkolta tuomiokirkolle polkuja pitkin. Matkaa on ja aikaa menee, joten lähtö on sianpieremän aikaan. Paluu maantieletkassa tai julkisilla, reitti on muutenkin riittävän rankka.

Tämä rinnakkaistapahtuma on vahvasti keliriippuvainen (ei sää-). Jos on vielä jäätä ja lunta paksulti, siirretään tämä haaste kesälle. Viikkoa ennen varmistunee.

Teen vielä oman rinnakaisketjun, jossa reitti- ym. spekulointi.

Kalustosta jo sen verran, että täysjäykällä en itse lähtisi, ja kumeissa saa olla plussaleveyttä ja rullaavuutta.

yeeb!

Tää on hyvä paikka avata pyöräilykausi! Messis!

Kylkyl. Vähän tosin pitää kuuta ja tähtiä säätää asentoihin, mutta onnistunee.

Täällä myös yksi, joka ei tunne ketään pitkästä palstan seurannasta huolimatta, mutta haluaisi osallistua. Kautta ei ole lopetettu koko talvena, mutta pyöräily kiinnostaa kovasti, ja ruoka :slight_smile:

Sweet, tästä minä nautin!

Juuh määki voisin nostaa käden ilmaan osallistumisen merkiksi, vaikken pahemmin ketään tunne! Kevät on kiva.

Oon sun maantiekiitäjä

Miellyttävää: Evon kierros eli Lahden 200 on saman viikonlopun lauantaina. Todella kivoja paikkoja reitin varrella. Oispa pio enerkijaa riittävästi kumpaankin.

Evon kierros 2018 kyl hyvä. Pidin, suosittelen

HEL POR HEL, mukana! Fiksillä ja rauhallisesti, suunnittelen. voi ei, kuumetta