Hauskat havainnot

Oho. Onko tuo totta muka.

Fantasy

Noi jatkeet, jotta pulloteline ei ottais satulatolpan pantaan.

Aaah.

Noihin jatkeisiin sais varmaan kivasti myös diy lokarin.

Oispa Kuwahara Fantasy

Vittu mä rakastan tota haarukkaa.

Lumikko - 12:25, 5.10.2019 » Vittu mä rakastan tota haarukkaa.
Tossa on oltava joku Kuwaharan pikkujoulujen leikkimielinen over-engineering- kilvoittelu taustalla.

Jotain semmosta. Tuo etujousi on 10-15cm, eli kiekon liikerata on jotain 2-3cm.

1 Like
Groucho - 23:23, 4.10.2019 » Jäi kuva ottamatta, mutta kaupan edessä tavalliseen droppitankoon asennettuna hydrauliset mtb-kahvat hurjan pitkillä letkuilla tähän tapaan: http://1.bp.blogspot.com/-fwSA0afff18/UMWoTBGTitI/AAAAAAAAAvw/7M1kc56-IcM/s1600/origin_8_drop_bar_ends.JPG ja vaihdevivutkin oli kahvojen alla.
Toi spacer stack :D

Vähän sama konsepti ku tässä

Kuka osaa valottaa tuon Kuwahara Fantasyn historiaa?

thericochet - 15:29, 5.10.2019 »
Lumikko - 12:25, 5.10.2019 » Vittu mä rakastan tota haarukkaa.
Tossa on oltava joku Kuwaharan pikkujoulujen leikkimielinen over-engineering- kilvoittelu taustalla.
Vastaavia haarukoita on prätkissä ollut kauan ennen liukuputkien yleistymistä. Jotkut pitää noita edelleen etevinä, eipä ainakaan keula sukella jarruttaessa.

#raundokesä2020

Tuo on hauska! Näitä kiinatuotteiden kirjoitusvirheitä aina joskus löytyy. Minulla oli pitkään valurautainen pannunalunen, jossa oli kalan kuvia ja tekstinä “WISH”. Todettiin ajan mittaan, että ei sitä kalaa toivomalla tullut.

Lukeeks Biciollin avatar kuvan lakissa solid?

mannine - 12:32, 19.10.2019 » Lukeeks Biciollin avatar kuvan lakissa solid?
ihan selvästi sojuz :D

Eikun siinä lukee Solidarność. Koko teksti vaan ei näy.

Huomatkaa myös Solidarność-rintamerkki.

Solidarność-logo on muuten parhaimpia logoja, mitä olen nähnyt. Teksti on ikäänkuin väkijoukkko, josta nousee Puolan lippu. Puolalaiset ovat aina osanneet grafiikan. Minulla ja eksällä on noilta ajoilta useita hienoja julisteita. Saimme ne pyörällä ehjänä ja ihan siistissä kunnossa Varsovan julistekaupasta Gdanskiin.


kesä 19

https://i.ibb.co/gdxFrtZ/IMG-20191023-170714.jpg
SMP-henkilö on SMP-henkilö. On ainaki edullinen evolution