Hauskat havainnot

Työpaikan pyörätelineestä bongattua. Varmasti kätevä työmatkarassi, huomatkaa jarru vain takana. Kai tuohon droppitankoon vois jotenkin vielä yhdistää työmatkatempo-kahvat?

http://desmond.yfrog.com/Himg534/scaled.php?tn=0&server=534&filename=04082010049.jpg&xsize=640&ysize=640

Tänään oli Helsingin Päärautatieasemalla sinivalkoinen fauber-yksivaihteinen, jossa bullhorn nurinpäin, siis sarvet osoittivat taaksepäin. Kai silläkin ajelee.

Tänään nauratti, kun näin Turun Ekotorilla käytetyn Yosemite-maastopyörän, jossa oli hintalappu 115 euroa.

En tiedä, pitäisikö ihmetellä tapahtuneesta uutisoimista, närkästyä autoilijan tempusta vai huvittua joistain uutisen kommenteista: Urheilubemaria pestiin kävelykadulla

/\ Ehdotan huvittumista autoaan kävelykadulla pesevän speden* (epäilemättä nerokkaalta tuntuneesta) tempusta. Arvaus: Auto lainassa kaverilta (tai isiltä) ehdolla “palauta pestynä”.

*) spede oli suuri koomikko ja täten nimeänsä ei tule käyttää negatiivisessa mielessä.

Eipä tartte beeffissäkään käydä.

Huomioin vielä, että puunaan omaa autoa suurella tarmolla aina kun viitsin. Mutta en käytä siihen yleistä katuosuutta.

Mäpäs ehdotan seuraavanlaista: Tänään klo 18 eteenpäin minuutin välein yksi yksivaihteen jantteri käy pyytämässä pesuväleineitä fillarin puunaamiseen.

Eikö sitä nyt saa autoaan enää pestä edes työpaikan pihalla? Mitä?

Pesin kerran fillarin rivitaloyhtiön matonpesupaikalla. Seuraavana aamuna ainakin mun postilaatikkooni oli tullut yhtiön hallitukselta tiedonanto, jossa selitettiin, ettei autoja, mopoja, koneita ja muita vastaavia esineitä saa pestä taloyhtiön pihalla.

Mulla oli sentään bio-rasvanpoistoainettakin! :smiley:

^Pesutupa on kyllä paras paikka mulle pestä polkupyörät. Kylppäriin ei mahdu ellei ota kiekkoja irti ja jostain syystä parempi puolisko ei muutenkaan lämpene ajatukselle.

Havaitsin että reppujakkara ja pyöräily(kypärä) ei ole hyvä yhdistelmä. Piti sitäkin kokeilla, kuitenkin.

Havaitsin olevani ymmälläni todellisuuden ja foorumin ilmapiirin välisistä ristiriidoista. En esimerkiksi ymmärrä miten pyörää tulisi liikuttaa siirryttäessä jalankulkijoille varatulla alueella sijaitsevalle kohteelle taluttamatta pyörää.

^Ymmärsit ihan oikein. Jalankulkijoille varattu alue = kävellään.

/\ Tämä toki itsestään selvää. Itseasiassa viittasin siihen kuinka pyörän taluttaminen on yleinen naureskelun aihe foorumilla :>

Ai, mä jotenkin kuvittelin, että pyöräily jalkakäytävillä oli sitä.

Se lienee jopa ragen aihe. Joka on tietysti ihan oikein. Ehkä yritin olla liian nokkela.

Minä oon asioo aattellu aina sillä tavalla, että kappeempi meininki on kun hilijoo ajjaa pyörällä jalakakäytävällä. Taluttaessa on hirveen levvee. Melekeen vuarallisempoo sillee. Eli hilijoo hyvvee tullee, mutta ajjaa pittää.

Vielä kerran: Ajoneuvot ajoradalle, ei oo vaikeeta.

+1