häkit vai lukot

mielipiteeni on häkit on esteettinen hyi. paitsi vanhoissa fillareissa. silloinkin vain hopeisena.

makko - 17:25, 1.12.2013 » Onneks silmillä ei ajeta

Häkit ja lukot on tehty rajoittamaan vapautta.

Sträpit sen sijaan…uuuh…seksiwau :stuck_out_tongue_winking_eye:

Pitäis varmaa hankkii kolmas pyörä, että sais coolin Massan katuradan.

Onks Exustarin tuplaremmit edelleen ne hinta/laatu-suhteeltaan parhaat perinteiset, eli häkkien kanssa käytettävät tuplat?

Freightin remmilöt:

näyttää hyvältä, mut tiiä sit miten käytössä toimii

http://www.freightbags.com/collections/store/products/plemons-co-double-straps

dpstyles - 13:40, 24.2.2013 » Jos unohdetaan maastopolkusimet ja sidin dominaattorit vähäksi aikaa, niin mitkäs olisi parhaat maantiepolkimet fixutuskäyttöön? Eli ts. polkimet joissa klossit saa mahd. Tiukalle. Pohjustuksena vielä että velolla Lookin Keot on toiminut hyvin, mutta eipä siellä skidaillakaan. Kysymys siksi että pidemmälläkin matkalla tietty turva jalkojen pysymisestä paikallaan olisi kiva. Myös lisäkengät eteisessä vaan vtuttaa.
Tähän ei tainnut koskaan tulla vastausta?

Sama kysymys kiehtonut itseä tässä muutaman tovin, koska laajempi tukipinta-ala lenkeillä kiinnostaa, mutta äkkihidastamisen mahdollisuus on aina uhka.

häkit - koko

itellä on ollu 42 kokosilla kengillä L-koon MKS-häkit iha ok, välil miettii et oiskoha M-koko sittenki parempi, en tiä. paljon MKS:n M ja L koolla on eroa?

mutta, oon hommaamas tyttöystävälle joko MKS:n tai Velo-Orangen häkkejä, niin onko S-koko riittävän pieni 37 kokosille kengille?

Mks ja blb M ollu itellä ainakin turhan pieni koko, kummankaan ällästä ei oo hajuu kun ostin all cityn ällät halvalla. Jalassa jenkkikymppi vans.

41 kengällä MKS Medium ollut just hyvä.

manuelkala - 12:39, 13.8.2014 » häkit - koko itellä on ollu 42 kokosilla kengillä L-koon MKS-häkit iha ok, välil miettii et oiskoha M-koko sittenki parempi, en tiä. paljon MKS:n M ja L koolla on eroa? mutta, oon hommaamas tyttöystävälle joko MKS:n tai Velo-Orangen häkkejä, niin onko S-koko riittävän pieni 37 kokosille kengille?
S -koon MKS häkit olivat sopivat 37 kokoiseen kenkään. Mulla olisi yhdet ylimääräiset leimatut MKS:n s -koon häkit ilman remmejä, jos kiinnostaa.

Miten te arvotte pelkkien häkkien kokoja ilman tietoa polkimista?

NKOTB - 14:31, 13.8.2014 » Miten te arvotte pelkkien häkkien kokoja ilman tietoa polkimista?
Totta tämäkin. Nämä MKS:n s -koot on ollut KKT PRO VIC II pareina.

M koon häkkejä koitin naittaa sylvanien, joidenkin noname flättien ja gr-9:en kans enkä huomannut juuri muuta kun että ei saa monoo tarpeeks tuettua/pitkälle.

ice0018 - 14:42, 13.8.2014 »
NKOTB - 14:31, 13.8.2014 » Miten te arvotte pelkkien häkkien kokoja ilman tietoa polkimista?
Totta tämäkin. Nämä MKS:n s -koot on ollut KKT PRO VIC II pareina.
Nää ois tulos AR2:sten kans eli varmaa iha ok Omat mks-häkit on ollu ar2 ja gr9 kanssa ehkä pari millii liian pitkä
Hikky - 23:16, 19.12.2014 » Turun liirijäbät kyl vetää et ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa, monen kerran jälkeenkin pystyy noita pätkiä fiilaa. En mä vaan tiiä mikä tos hommas ny o, jalka 42 ja häkit M ja remmitki tiukal. Ehkä se sit vaa vaatii ne tuplat eikä kahta sinkkua. Voihan se toki olla ettei vaa natsaa itellä ku babbys first jarruton mut kyl se vaa ennen skulas.
jos sullon MKSn häkit nii suosittelen kokeilemaan L-kokosina mul oli M-kokosten kanssa fiilis ettei nyt mennä tarpeeks syvälle, sama kengänkoko. polkimena GR9. tuplatoshit.

Mä en ite häkeistä tykännyt yhtään. Tuntuma oli huono, ja jotenki epävarma. Speduilla oli jees, en vaan jaksa käyttää pyöräilykenkiä aina. Flätit plus sträpit on se juttu mulle.

sopivan kokoset häkit ja tarpeeks hyvät remmit. ja oikeet kengät, eli matalat ja smoothit. Kylä lähtee piiskaliiraukset!

mks gr-10, w-base, toshi

mustAfa - 14:18, 20.12.2014 » hyvät remmit. ja oikeet kengät
Näin.

Topsun otsikosta tuli muuten mieleen, että jossain muualla tällä voisi olla myös sisarlanka “piiskat ja kahleet”.

häkkihommelit aivan hyvät, erityisesti jos liirailu.

ainoa kestodilemma on itselleni häkkien optimaalinen koko, jossa joutuu tekemään konpromissin ajon ja liirailun suhteen: ajossa parempi on lyhyempi häkki, jottei tule vedeltyä midfoottina; liirailuissa taas häkin on oltava riittävän pitkä, jotta jalat saa mahdollisimman tukevasti polkimille.

tässä on kiinni m-koon häkit, jotka osoittautuvat liian lyhyiksi:

oma tämänhetkinen valintani noiden whiten urban platform -polkusinten kanssa on all-cityn crayton -tuplahäkit ällänä:

https://www.benscycle.com/images/Product/large/622-106.jpg