P-2
(p-2)
December 20, 2014, 11:31am
ool cityllä L ja M koko erikseen muovihäkeissä ainaki ja muovihäkeissä ei oo teräviä reunoja
kaukomieli
(kaukomieli)
December 20, 2014, 11:38am
^^Mulla kulu mm. Vans puhki ukkovarpaan kynnen kohdalta. Ei oo kiva skidata kynsi metallia vasten. Muuten ihan sama vaikka kengät kuluukin.
P-2
(p-2)
December 20, 2014, 11:45am
kaukomieli - 15:38, 20.12.2014 »
^^Mulla kulu mm. Vans puhki ukkovarpaan kynnen kohdalta.
kyl tää on arkipäivää ihan häkkien matskusta riippumatta
kaukomieli
(kaukomieli)
December 20, 2014, 11:49am
Heh, kauanko tollaset canvas-kengät kestää, viikon?
mustAfa
(mustAfa)
December 20, 2014, 11:56am
mulla on kyl abaut kaikki vansit nahkakärkisiä. joku 3 vuotta ollu ainaki parit käytös. hajoo ihan kaikista muista kohista mut kärjissä ei mainittavaa kulumaa
P-2
(p-2)
December 20, 2014, 12:02pm
1-2 paria menee ko. vans kenkiä per kausi
e. koko musta authentic top 1 ajokenkä
RTZ
(rtz)
December 20, 2014, 12:29pm
mustAfa - 15:27, 20.12.2014 »
onks muovisia muuten eri kokoja?
On. Biltsuista en osaa sanoa.
nysimum
(nysimum)
December 20, 2014, 2:35pm
Mulla kyllä meni useammat kengät ihan kauheaan kuntoon normihäkeistä, vaikken skidaile (ku on sinkuloita) tai muilla tavoin pistä erityisesti painetta häkkejä vasten.
Nää tällaset on ollu just hyvät:
Smurf
(smurf)
December 21, 2014, 7:40am
Pitää vaihtaa lähiaikoina häkit lukkoihin (talveksi), koska häkit ja pedaalit hyytävät varpaat jäähän.
Anonymous
(Anonymous)
March 14, 2015, 11:48am
Ostin just Karhun albatross-lenkkarit ja mietin, että kuinka hyvin mahtavat kestää sträpeillä ajoa. Onko kellään kokemusta kyseisten tossujen kestävyydestä strappien kanssa?
http://www.beyondstore.fi/sites/default/files/imagecache/product_full/Karhu%20Albatross,%20deep%20navy%20%3A%20white.jpg
Hohto
(hohto)
March 14, 2015, 3:14pm
nuo Karhut toiminu hyvin, kärjistä vähä pohja repsottanu mutta hyvin pysyny ku sika-flexillä liimas. Häkkeinä jotku perus rosterit. Sträpeillä ei hätää kärkien kulumisesta.
Grobian
(GrobiAntti )
January 18, 2018, 2:40pm
Taas yritetään keksiä hommia uusiksi. Tulee mieleen sellaiset Zefalin hirvitykset.
Once you’ve been riding clipless for long enough, it’s easy to forget that many cyclists aren’t clipping in. Instead, it’s probably safe to say that there are more riders world wide pedaling around in whatever footwear they have (or barefoot even)....
Est. reading time: 1 minute
Edit. En lähtis noilla skidaamaan.
muasa
(muasa)
June 17, 2021, 7:01pm
Mikä perkele on, ku häkeillä jalkapohjat puutuu? Jos liikuttelen kengän sisäs jalkoja, se helpottaa, mut muuten aivan jalat puuduksis
normaali
(normaali)
June 17, 2021, 7:08pm
esim. MKS polkimissa on aika vähän pinta-alaa ja normi tennarien pohja pehmee, se saattaa vähän painaa jalkapohjaa ikävästi.
velosamboilla tämäkin ongelma poistuu.
zersey
(zersey)
June 17, 2021, 7:11pm
Pitäsikö otsikkoon lisätä vielä sträpit ja ottaa mukaan pohdintaan
1 Like
Onhan niille ihan oma topikkikin
Tästä on ollut puhetta ja koska itsekin olen jonkin verran interwepsiä aiheen tiimoilta tutkiskellut niin laitetaan keskustelua pystyyn.
Tässä nyt ne mihin muistan törmänneeni.
Holdfast
Ilmeisesti parhaat ja hintansa väärtit. Saa Kumiluodistakin mikä on plussaa, ensimmäinen erä myytiin jo loppuun mutta lisää on tulossa.
Dualism
Tilasin täältä sträpit (ajatellen että saisi nopeammin ja halvemmalla kuin Holdfastit) huhtikuun alussa ja muutama maili on tullut vaihdeltua mutta nyt ovat painunee…
zersey
(zersey)
June 18, 2021, 4:53am
Siellä ei käsittääkseni ole vertailua häkkien ja lukkojen suhteen Olisi kiinnostavaa tietää miten jengi valitsee noiden väliltä ja miksi…
1 Like
asb
(Antti)
June 18, 2021, 5:10am
Ylänurkan suurennuslasi-ikonin alla on “search this topic”-täppä, jolla voi todeta, että sträpit kuuluvat tämän topicin keskustelun piiriin. Eli aivan hyvin voisi lisätä.
Samalla työkalulla selviää, että häkki, lukko ja sträppikeskustelu on levällään kolmessa eri topicissa. Toki olisi hyvä olla topi sille, jossa voisi tapella siitä mikä on paras kiinnitystapa, mutta kuten tästä topcista näkee, niin porukka lähtee asialinjalle heti, kun vaan tilaisuus annetaan.
Moni näköjään siirtynyt bmx-platformeihin. Minä olen ollut toistaiseksi MKS Sylvanien ja vastaavien rata- tai maantiepedaalien kannattaja. Jotenkin olin ymmärtänyt että ne toimii häkkien kanssa paremmin, mutta ilmeisesti moni löytänyt vielä paremmin toimivat platformit.
Mutta mikä on oikeesti kaupunkifiksailussa paras poljin, häkki ja remmi -kombo? Mikä hinnalla millä hyvänsä, mikä järkevällä hinnalla ja mikä halvalla? Kokemuksia, vinkkejä ja mielipiteitä kaipailen.
Ja kyllä vinkit myös kulloi…
Pähkäilen tässä kummat olisi paremmat. Kumpia suositte? vai onko sillä loppupeleissä mitään väliä…
Tästä on ollut puhetta ja koska itsekin olen jonkin verran interwepsiä aiheen tiimoilta tutkiskellut niin laitetaan keskustelua pystyyn.
Tässä nyt ne mihin muistan törmänneeni.
Holdfast
Ilmeisesti parhaat ja hintansa väärtit. Saa Kumiluodistakin mikä on plussaa, ensimmäinen erä myytiin jo loppuun mutta lisää on tulossa.
Dualism
Tilasin täältä sträpit (ajatellen että saisi nopeammin ja halvemmalla kuin Holdfastit) huhtikuun alussa ja muutama maili on tullut vaihdeltua mutta nyt ovat painunee…
2 Likes