GT vai kännäri?

Autotallissa makaa vielä maalaamaton GT Kinesis, mutta eteen on nyt tullut kiihoittava Cannondale track 90-luvulta. Kummatkin olis kivat, mutta ei ehkä. Nyt kertokaahan hifistelijät kumpi kannataa pitää tallissa? Asiaa saa katsastella tunteella sekä teknisesti…

Ei kumpikaan. Molemmat loppuenlopuks aika nähtyjä tapauksia, vaikka eivät toki huonoja, mutta myy molemmat ja hanki tilalle jotain rarempaa.

Rumu - 12:51, 9.2.2013 » Ei kumpikaan. Molemmat loppuenlopuks aika nähtyjä tapauksia, vaikka eivät toki huonoja, mutta myy molemmat ja hanki tilalle jotain rarempaa.
What is this sössöting?

Pidä GT ja myy kännäri mulle jos koko passaa :slight_smile: (55-57)

-Taina

Itse kanssa ehkä enemmän GT:n puolella, mutta myös silti Track on Track…

rumu mä en ainakaan jätä jotain ostamatta jotain “koska tää on niin nähty”. jos pyörä on hyvä, omasta mielestä tyylikäs ja sopiva nii mitä muuta tarvii? itellensä sen ostaa eikä kellekkään muulle.

e: ite valitsisin kännärin.

kännärihän voittaa joku seittemän nolla. eiks noita gt:tä liiku ku sieniä sateella

Onko tää sellainen " kun mikään ei riitä" kysymys? Aja nyt sillä Yamagutzilla ensin vaikka lähikauppaan;)

Rumu - 12:51, 9.2.2013 » Ei kumpikaan. Molemmat loppuenlopuks aika nähtyjä tapauksia, vaikka eivät toki huonoja, mutta myy molemmat ja hanki tilalle jotain rarempaa.
voin ottaa kaikki "nähdyt" gt:t ja c'trackit omaan talliin kaikkien thomsonien ja openproiden kanssa.
dpstyles - 13:26, 9.2.2013 » Onko tää sellainen " kun mikään ei riitä" kysymys? Aja nyt sillä Yamagutzilla ensin vaikka lähikauppaan;)
En myönnä ;-)

Yamaguchilla ei kyllä näillä keleillä ajella ja takakumikin pitäis paikkailla. Kiekkoja pitäis varmaan vähän keventää myös.

Mistä näitä c trackejä oikein tulee.

Rahalla ei elämään sisältöä saa ostettua.

Kuvia kehiin.
Ja speksaat sit toisen jenkkiosilla ja toisen dura-acella. Jos tämäkään ei riitä, niin teetät kaikki osat kullasta ja timanteista.

Pitäisin sen GT:n rungon jemmassa ja painaisin nappia Trackin kohdalla.

Kampi - 13:37, 9.2.2013 » Rahalla ei elämään sisältöä saa ostettua.
pyh, kyllähän nyt uusien fillareiden kasaaminen on hauskaa
Lumikko - 13:41, 9.2.2013 » Pitäisin sen GT:n rungon jemmassa ja painaisin nappia Trackin kohdalla.
Tämä taitaa olla tällä hetkellä paras vaihtoehto... kiitos vertaistuesta ;-)

Saattaapi olla että yksi Gängstä saapi tehdä tilaa trackille.

^^ Väitän, että paljon ajaminen on hauskempaa.

Fanboyt kun hoardaa…
Kun pääset irti gt estetiikasta niin rupeat keräilemään noita cannondaleja

HOIL - 13:13, 9.2.2013 » rumu mä en ainakaan jätä jotain ostamatta jotain "koska tää on niin nähty". jos pyörä on hyvä, omasta mielestä tyylikäs ja sopiva nii mitä muuta tarvii? itellensä sen ostaa eikä kellekkään muulle. e: ite valitsisin kännärin.
...ja sit ostetaan se kummasta muotipyörästä skene antaa enemmän pongoja.
Tinpe - 13:47, 9.2.2013 »
HOIL - 13:13, 9.2.2013 » rumu mä en ainakaan jätä jotain ostamatta jotain "koska tää on niin nähty". jos pyörä on hyvä, omasta mielestä tyylikäs ja sopiva nii mitä muuta tarvii? itellensä sen ostaa eikä kellekkään muulle. e: ite valitsisin kännärin.
...ja sit ostetaan se kummasta muotipyörästä skene antaa enemmän pongoja.
Kerropa kumpi noista on muotipyörä kun itse en tiedä??? se auttanee sitten valinnassa ;-)