Googlaa puolestani / en keksi hakusanaa / missä tästä on jo puhuttu?

Kiitän.

Missä oli keskusteltu sibbon integroidun satulapannan irrottamisesta? En löydä nyt millää ko. hommaa.

Oliko tällä laudalla ”viimeksi naurattanut foorumilla” henkistä topsua. En nyt saanut päähäni enkä keksinyt sopivaa hakusanaa, jos on.

ei mutta ntkt forumi on

tästä ny mitää piffin puolikasta tartte vääntää…

MITÄ MEINAAT

hei sellasella, ku toisaalla on iso jopo myynnissä niin missä keskustelussa oli se ratanen versioitu jopo?

muistan vaan ku näin sen kuvan olin ihan et äimistymisen ääniä

ja nyt haluisin nähä sen kuvan uudelleen ja ehkä tallentaa sen varastoon tulevaa varten.

Kattelin tätä tässä hiljattain itekin

2 Likes

kiitos oikein paljon (:

1 Like

Onko muuten uuden saitin hakutoiminnosta millaisia kokemuksia so far, mun ymmärtääkseni sen pitäs olla aika helvetin hyvä?

En siis sano etteikö tätä topikkia saisi käyttää, mutta tuli vaan mieleen kun oma kokemus on et toi hakutoiminto antaa melkoisen tarkkoja tuloksia epämääräisilläkin hakuehdoilla

mää itte asiassa löysin tän topsun haun avulla. vaati se ponnisteluja kun en muistanu mitä sanoja tän topsun nimessä on mutta

Loistavaa :sunglasses:

En löydä mistään kuvaa merkkarin hellasta :confused:

4622728232_e9661fe1ae

yt
yyveen musta eli oikeasti oranssi laatikko

edit. O: NFT

Thankses. Muisti oli lisännyt makaronijerkyn ja kuorrutuksen määrää. Epäilin jo, et tää ois merkkarin bändi: D-Beat EP | Uncontrol

Onhan se hyvä. Jopa minäkin olen alkanut käyttämään sitä, koska se on nopeampi kun muistaa topsun nimestä jotain kuin lähteä etsimään sitä topsua jostain tai skrollaa jotenki.

Joo kyllä mä oon kanssa oppinu sitä ny käyttämään vaikka aluks olin sitä mieltä että eihä tää toimi yhtään. Kaipa avain menestykseen oli se että kirjottaa hakukenttään vain sanojen alkuosia. Ja sitte muistaa kattoo tuloksia ajatuksen kanssa, esim. järjestelee päivämäärän mukaan jii än ee.

onko täällä joku lanka kuvakokoelmalle omasta pyörähistoriasta ikäänkuin. Kaivelin vähän kuvia tossa fillareista joita on ollut, kaikista en löytänyt mutta jotakuinkin kuitenkin. Vois olla ihan hauska nähdä vähän miten harrastus kehittynyt itse kullakin

Tämä ehkä lähinnä.

runkosuojateippausta ja -teippejä käsittelevää keskustelua?