Googlaa puolestani / en keksi hakusanaa / missä tästä on jo puhuttu?

Tämä ehkä lähinnä.

runkosuojateippausta ja -teippejä käsittelevää keskustelua?

Äkkiseltään ei tarttunut hakuun mitään, mut jos mietit siltä kannalta mihin postaisit, niin mahtuis varmaan tonne kotelosuojatopakkiin? Rungon suojaus

Toki jos on jotain seikkaperäistä löpinää, kukaties diy ohjeita tai rajuimmat moponetin tuning kalvot kokemuksia niin miksei omakin lanka voisi olla paikallaan

Tarkoititko: kampien teippaus?

2 Likes

hittolainen, oliks täällä erikseen topsuli retkeilykamppeelle ja samassa osto/myynti/vaihto, vai onks kaikki siä retkipyöräily topsulissa?

entä mitä topia suosittelisitte jos haluisin vähän pohtia että miten pakkais ja millasta kampetta fuck babylon henkisille retkille.

viime viikonloppuna oli kaikki repussa ja oon alkanu kallistuun et satulalaukkuun ja runkolaukkuun menis jotain kampetta ja repun koko selässä pienenis nii missä voisin tälläsistä asioista kysellä tai kattoo ku muut on kuitenki jo kysyny ja sit vaa säätäisin jokku kamat kasaan

Täs on tämmösiä

Ammu sinne minne tuntuu sopivan parhaiten

helpommin sanottu ku tehty nää kudit lähtee ihan miten sattuu xD

e. näköjään oon mielessäni sekottanu matkapyöräily jne topsua ja retkitavaratoria yhdeksi isommaks klöntiks

Jaksaiskohan tästä tehdä custom emojin

3 Likes

Olikos täällä jollain myynnissä campa vivun semmone räikkä tyyppinen varaosa? En löydä millään ja kiinnostaa

muistelen nähneeni purku-/kasausohjeet avidin bb7-kaliibereille ko. sivustolla. en löydä.

1 Like

mistäs löytyy se giffi jossa sytytetään vigorelli palamaan
toki ymmärrän jos tää on semmoinen juttu joka halutaan unohtaa

oliks tääl yksäril sellane topi mis oli noita suomessa olevia fillarikauppoja listattuna?

mulla on muisto että oon sellasta lukenu joskus vanhan foorumin aikaan kun oli tyyliin etusivulla ehkä. tai jotain tollasta emminätiedä

image

6 Likes

Fillari-lehden sivuilla on aika pitkä liuta linkkejä, mietitköhän sitä? Tai oisko muuten vaan paras lista mitä nyt on olemassa: Fillari-lehti netissä > Linkit

1 Like

Joo oli se silloin joskus etusivulla, mut ne päätettiin jättää kyydistä tän uuden alustan migraatiossa, koska iso osa tiedosta oli jo vanhentunut ja vähemmän duunia = vähemmän duunia

2 Likes

butter well be

thänks!

Kuva siitä kämpästä mikä vähän sekaisen näköinen ja jonkun vieno kysymys pääseekö omistaja usein hommailemaan siellä?

Kerrankin ei kyse mun keittiöstä :smiling_face_with_three_hearts:

Mikä oli se lanka missä katsottiin kellä on pienin clearance satulaputken ja takarenkaan välissä. Ihan vaan siksi, että pitäisikö osallistua…