Good Things

RTZ - 7:59, 20.8.2014 » Toi väriyhdistelmä on kyl semmonen, et instant Hipster Hitler -paita. Vai neofolk skidder?
Baby blue + pink?

Pitäs muuten originaali huomioonottaen olla hihaton pullistelupaita.

Hyviä paitoja joo. Vieno toive ois et sais XS:ää takaisin kokovalikoimiin, kun toi S:kin on vähän reiluhko.

komppaan kamojen laatua.

ens kesäks kitti?

Ostan kaikki mitä tehään, koska paidat olleet helposti 5/5

harmittaa olla välimallin mies, M liian ahdas läskeille ja L liian tuhti läskeille.

.... - 12:55, 20.8.2014 » harmittaa olla välimallin mies, M liian ahdas läskeille ja L liian tuhti läskeille.
https://www.youtube.com/watch?v=MXiIV_ecS88

oon jättänyt ne niinku sierra.

ChainThug - 20:54, 16.8.2014 » ^ muutama uusi printti + uusintapainos Optimum Pressure -paidasta on valmiina odottamassa, että ....
Sweet!

Oli GTI #5 paita päällä tuossa muutama päivä sitten, ja amerikkalaiskollega tiedusteli oliko kyseessä opinahjoni “Helsinki Technical Federal Universityn” tai jonkun muun sellaisen paita. Olihan se.

Koska en juurikaan muita paitoja käytä on pakko kysyä et milloinkas olis uutta settiä tarjolla?

Onkos noita ‘‘create and deliver’’ valkosia paitoja joskus viellä saatavilla ?

ootko muuten yrittäny löytää hyvää collegepaitaa? ostaisin heti nimittäin 1kpl sellaista vaikka sitten joltain muulta jos on ideoita mistä lähtee metsästämään.

^samaa olen miettinyt. ostaisin vähintään yhden. samantien.

Kas, pari kysymystä näköjään livahtanut tutkakantaman ohitse.

Faffe: keväällä tulossa taas uutta kivaa. Tai no, pari uutta printtiä sekä Optimum Pressure -uusintapainos on valmiina, mutta tällä hetkellä on niin paljon muuta projektia sylissä, että ei ole ollut resursseja luukuttaa niitä eteenpäin. Pelagossa saattaa olla jokunen kappale hyllyssä.

Miikovski: näillä näkymin ei.

Merkkari: yritetty on, huonolla menestyksellä. Hyvä leikkaus + hyvä matsku + järkevä hinta tuntuu olevan mahdoton yhtälö.
Jos ton vikan muuttujan, eli hinnan, jättää huomioimatta niin Reigning Champ ja Championin reverse weave -colleget on kovia. Molempia ollut omassa käytössä vuosia ja hyviksi todettu, mutta saatavuus ja varsinkin hinta on aika iso rajoite. Ei kannata tilata Kanadasta huppareita joiden hinta nousee niin korkeaksi, että saan tsägällä kolme myytyä. No, ehkä teen sen silti.
Mutta siis jos haluat puseron joka toimii isältä pojalle, niin tsekkaa toi Reigning Champ.

Pakko kompata tota Reigning Champpia. Yksi huppari tuli joskus ostettua ja reilusti paras huppari mitä oon omistanut. Made in Canada.

…ainakin mulle kävis esim. tollanen championin reverse weave -peruscollege aivan mainiosti - maksaisin tuosta viiden kympin pintaan/päälle.

#5 kiinnosta. Moar plz?

Ostan collegen, jos maksaa alle huntin vähemmän ku tilillä on rahaa. Pakko arvostaa tota laatuun panostamista. Omat t-paidat nähneet aika monta pesua ja eivät osoita vanhenemisen merkkejä. Ja kylhän niistä jo ihan hiplaamallakin huomaa, että laatutavaraa ovat.

Reigning champin vetoketjuhuppari jollain pienellä printillä ja hinta alle 100 200!!!