GlobalGutz 2013 *28.9.*

Hell Yeah!

edit. Ja vitut.kuumetta.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/4212055/miscphotos/Photo-27.9.2013-23.12.40.jpg

HOT!

!!!TÄNÄÄN!!!

Keli on kohdillaan! Öljytkää ketjut, valitkaa välitys, reppu/laukku ja valot messiin, AJAJAJAJAJAULIULIULIULIULI!!!

Mukaan 2€ (GUTZmaksu tänä vuonna näköjään 3egeä, mutta OooGees sponssaa jokaista ajajaa eurolla)

Kysymyksiä, murheita?

kim - 13:16, 28.9.2013 » Kysymyksiä, murheita?
jos joku ei pysty ajamaan, mut on tulossa, niin haluuko tulla mun kanssa rastille seisomaan?
tnts - 13:20, 28.9.2013 »
kim - 13:16, 28.9.2013 » Kysymyksiä, murheita?
jos joku ei pysty ajamaan, mut on tulossa, niin haluuko tulla mun kanssa rastille seisomaan?
Mä tuun :)

Best!

Missä parhaat katsomapaikat?

kannattanee tulla kokoontumispaikalle ja siitä starttiin, niin varmaan saa tietää sit, et mihin kannattaa mennä.

Vielä yli neljä tuntia… Kaljaakin tekisi jo mieli.

zykkeli - 23:11, 26.9.2013 » Hell Yeah! edit. Ja vitut.kuumetta.
Sama.

Ajakaa kovaa mutta be safe!

Godspeed!

Kävinpä vielä kerran muussaamassa radan läpi, kaikki kondiksessa, kohta AJETAAN!!!

Jos kamerallisia ihmisiä, kuvatkaa - järjestäjä on pyytänyt kuvia kapasta ja yhteiskuvan ajajista (tsekataan otetaanko ennen vai jälkeen)

Rastityyppejä nyt mukavasti ilmoittautunut, mutta vielä mahtuu mukaan. Ja isolla jengillä messiin ajamaan, tässä kapassa on lähes mahdoton eksyä. Maalissa on lavallinen olutta. Muistakaa valot!!

aijaijai ihan kohta!

ULIULI AJAJILLE!! Ite joudun nämä valitettavasti passaamaan, koska säteilytän ihmisiä seuraavan yön. Sekin on varsin hauskaa puuhaa tosin.

Viltsu - 21:40, 28.9.2013 » ULIULI AJAJILLE!! Ite joudun nämä valitettavasti passaamaan, koska säteilytän ihmisiä seuraavan yön. Sekin on varsin hauskaa puuhaa tosin.
Toivotaan et ei tarvii kenenkään tulla säteilytettäväksi.

^ Ketään teistä tosiaan en halua nähdä ens yönä. Ei millään pahalla! MUUUUUSHH!!

Plääh. Tuli säätöö. En ehi mukaan.
Ajakaa ku hullut perkeleet ! ! !

AJAA AJAA

Dfl ja ylpeä siitä.