Global Gutz/National Gutz of Suomi 19.6. HUOM! HELSINGIN LÄHTÖPAIKKA MUUTTUNUT.

Eijeijei!! Miksimiksimiksi aina samaan aikaan joutuu kyläilemään kaiken maailman kissanristiäisissä?!?! Noh ensi vuonna sitten viimeistään kisailemaan ;D

meikkä on ekspertti tekemään graafisia juttuja wordilla ja paintilla. Perustetaanko grafiikkaputiikki?

^^ “…vastaan sulle beibi että sixsixsix”

Koska sataa kuitenkin niin lyödään kärpästä samalla iskulla oikeen kunnolla.
STADISSA HUOMISET GUTZIT AJETAAN SUKKIKSISSA!!

Yöpaikkaa joltain sohvalta tai lattialta? Voin tuoda mukanani makuualustan ja muut tarvikkeet. Oon sisäsiisti enkä aiheuta vaikeuksia.

ai että ku kuulostais hyvältä mut töissä ollaan ja ihan väärässä kaupungissa…

happo-orgiat - 18:41, 18.6.2010 » Oon sisäsiisti enkä aiheuta vaikeuksia.
... sanoi mies, jonka nimi on happo-orgiat.
uao - 19:07, 18.6.2010 »
happo-orgiat - 18:41, 18.6.2010 » Oon sisäsiisti enkä aiheuta vaikeuksia.
... sanoi mies, jonka nimi on happo-orgiat.
Heh, niin. Pelko pois, olen oikeasti ihan mukava ja tolkuissani, vaikka jutut saattaakin lähteä välillä lapasista.

Palkinnot tarjoaa:
Pyörähuolto

[s]

Sherpa - 6:14, 19.6.2010 » Koska sataa kuitenkin niin lyödään kärpästä samalla iskulla oikeen kunnolla. STADISSA HUOMISET GUTZIT AJETAAN SUKKIKSISSA!!
[/s] Kuka päästi järjestävän tahon internettiin humalassa! ASU vapaa. Pahoittelut hämmingistä.

Maali sijaitsee julkisessa sisätilassa.

ootko ollu gänishä?

Edit: itsesensuuri.

…ainakaan tänään, on sen verran vähän tunteja lähtöön ja sen verran veressä muuta kuin sitä itteään.

Täällä jo öljyillään ja hierotaan lihaksia!

pocky - 13:40, 19.6.2010 » Täällä jo öljyillään ja hierotaan lihaksia!
Täällä pestään ja viikataan pyykkiä!

Täällä maataan krapulassa takki tyhjänä…

täällä manaillaan taas vesisadetta ja teknisten asusteiden puuttumista. saattanee siis jäädä väliin taas vttu.

nyt on vtu true-keli!!!

dpstyles - 16:49, 19.6.2010 » täällä manaillaan taas vesisadetta ja teknisten asusteiden puuttumista. saattanee siis jäädä väliin taas vttu.
Sama vika, oon tehty sokerista :'''(

Sitä kastuu kuitenkin sisältä tai ulkoapäin oli varustus mikä hyvänsä. Vaihtosukat Alepan kassiin ja maalissa voi sitten vaihtaa.

Kamoon. Ajaessa pysyy lämpimänä. Vettähylkivät kuteet on myös ihan hyvä sijoitus.