global gutz/national gutz 2012.

Tuolla päivämäärällä ajetaan. Lontoo ajaa klo 21 ja ymmärränkö vyöhykkeitä oikein, suomi ajaa klo 23.

Lisätietoa seuraa.

Ekaa kertaa ikinä saatan aikoa osallistumisen harkitsemisen suunnittelua!

^pitäisikö tästä kuitenkin keskustella, että voidaan suunnitella osallistumisen suunnittelun harkitsemista?

mun pitää kattoa, että saan työvuorot silleen, että en ehkä pääsekään.

Voisi pitää samalla NJS-kokoontumisen.

tuohon aikaan pääseekin takseja väistelemään oikein tosissaan :slight_smile:

joo, NJS-kokoontuminen ehdottomasti samaan.

No voi perse! Sodankylässä. En pääse rastipirkkoilemaan. :frowning:

21 km

5 Rastia (lähtöä ja maalia ei lasketa

Ei manifestia

Ei mäkiä tai ainakin niin tasaista kun on mahdollista.

Koska messenger race reitti kaupungissa tai niin kaupungissa kuin mahdollista (maantie-tempot ovat erikseen).

http://globalgutz.pl/

National Gutzin järjestävät tahot perustavat oman länkytystopikkinsa… kerätään tänne sitten kaikki tulokset.

Helsingissä nakin hoitaa Tudetski.

viime vuonna oli sääriluussa hiusmurtuma ja DFL ni vois ehkä yrittää tällä kertaa skarppaa.

viime vuonna oli hauskaa. kunno mäshäys-meno ei tarvinnu miettiä turhia =) toisaalta onnistuin eksymään suht huolella sillä iisilläkin reitillä…

jos vaa oon stadissa nii messis! NJS-pyöräl tottakai

Mä voisin pitää jonkinlaisen etukäteisharkintakomitean suunnittelupalaverin brainstormauksen. Voisko harkita suunnittelevansa tekevänsä doodlen kiinnostuneista mahdollisista osallistujista ko. brainstormauksen suunnitteluun?

Perustin juuri wikin doodlekirjausten alustamista varten.

en tule. koska en halua.

Hyvä.

^miksi?

Ei oo njs pyörää?

Öööö… .miksi… Emmä tiiä miksi sä et halua. Mutta kai se on hyvä että jos et haluu, ni että et sit oo megessä.

Tulen ja ajan jarruttomalla ratapyörällä täysiiiiii! vaikka jalkakäytävällä jos reitti sitä vaatii.

kid_scientifik - 15:37, 25.5.2012 » en tule. koska en halua.
BTW viime vuonna Tuukka oli Suomen nopein 35.37km/h keskarilla eikä 21km ole edes puolia matkasta Porvooseen joten olisko tässä nyt se näytön paikka...?

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuk… Menoa juurikin tolloin… Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk…

^^ai tää olikin maantietaival?

koen, että kykyni ajaa kovaa polkupyörällä on skenen jatkuvan epäilyn alla. pidän siitä. :slight_smile: