Ghettoblaster 2018 pe 2.11.2018

Pablo ja Satu-Maija vei.
Eino todella vahvalla suorituksella ansaittu dfl.

Ikinä ei oo tainnut olla älläreissä noin paljon Samuleita.

Manifestista ei ole kuvaa, mutta Idän vanhoja kartanoita, hae niin monta kuin ehdit.

Viikon päästä pikkujoulut ja viikko siitä malmiällärit (?), ajakaahan hyvin! Minä suuntaan kohti slussenia.

woop


pump pump it up

Strömsin, degerön, kulosaaren, herttoniemen, puotilan, rastilan, vuosaaren, kulosaaren ja jollaksen kartanot. Aikaa oli ajaa klo 18-20 niin monta kuin ehtii.
Kaikki oli tuttuja paikkoja paitsi degerö ja siinä menikin hetki löytää kartanon pohjois portti. Alkuun vähän harmitti kun sami ja samuli sai minuutin etumatkan kasvomaaleista, mutta sain ne kiinni jo herttoniemen kartanolla. Siitä sit ajettiin aika samaa tahtia mutta mä en eksyilly. Oli aika pimeetä ja muutamia tosi hyviä salareittejä. Rastila ja vuosaari jäi mulla ajamatta.

Oli kyllä ihan mukava tuuttauskisa kyllä. Itselle ei monikaan kartano soitellut kelloja, joten piti laittaa kaikki rastit mapsiin. Olinkin aika myöhään Kulosaaren kartanolla, josta en meenannu löytää numeroo ja pitikin kiertää koko mökki ja uudestaan ovelle palatessa näinkin dymoteipin. Tässä vaiheessa otin oton ja axelin kiinni ja lähdettiin aika samaan aikaan mutta erireittejä kohti hertsikkaa, josta sit taas oton kans eripuolilla isoa baanaa kohti laajasaloa, jossa itse ajaannuin suunnistamaan rannan ulkoiluväyliä suuntavaistolla kun taas otto luikahti jostain kerrostalon pihasta tielle. Ei oo kyllä mitään ykköspyöräilyväylää jatkuvuutensa suhteen siellä päin.
Olikohan stansvikin kartanolla kun sucide-samuli tuli vastaan, mutta lopulta oltiin siellä taas yhtä aikaa oton kans. Kuitenkin taas mentiin eri reittejä, mut taas jollaksessa törmättiin. Sit taidettiinkin aja enemmän samaa matkaa ja lopussa vielä päätettiin keikata kuudes kartano roihuvuoresta ennen tykittelyä kohti b-sideä, jossa oltiinkin n. viittä vaille.

Tässä mun reitti

Olipas kyllä mukava tykitellä!. Hyvä teema! Kulosaari-Stansvik-Jollas -Strömsin kartano-Rastila-Puotila-Maali. Ekat kolme oli selkeitä, sen jälkeen piti jo kartalta varmistella, että missä mikäkin kartano varsinaisesti on. Itä on siitä kiva, että kun asiat saa sijoitettua kartalle tykittelybaanaa löytyy aina ja isot reitit on selkeitä. Harmittavasti Degerön kartano jäi Jollaksesta tullessa välistä, joten sitä piti paikata Rastilalla. Pablon ja Samulin kanssa ajettiin kuitenkin melko tasatahtia, ja tiesin että ukot on kuitenkin hakeneet sen Degerön joten Rastila oli pisteiden takia must. Maalissa olin minuuttia ennen ajan päättymistä.

^Herttoniemi unohtu!

Joo, oli kyllä hyvää tykittelyä teidän kanssa laajasalossa.

Joo, totta: Kulosaari-Herttoniemi-Stansvik-Jollas-Strömsin kartano-Rastila-Puotila-Maali. Laajasalotykittelyt bäst. Sen jälkeen Pablo hävisikin johonkin aikapoimuun ja kohti voittoa.

Ketkäs sai syndikatti(sic)-patchit?

No vittu, unohdin koko pätsit. Anteeksi.