Genesis Day One Disc

Tämmönen kiinnostaisi:

http://www.genesisbikes.co.uk/bikes/adventure/urban-cross/day-one-disc

Tai vastaava eli sinkula crossari levyjarruilla ympärivuotiseen käyttöön. Sais vaihdettua toi nykyinen crossari johonkin vähän helpompaan. Onko suomessa Genesiksen jällenmyyjä vai joutuuko turvautumaan verkkokauppaan, ja jos niin mistä kannattaa ostaa?
Thänks!
-g

Rakenna itelles Onone Pompetamine. Hienompi/halvempi
E: nyt näköjää tarjouksessa 120e runko planetäksällä. Keulaa en nähnyt tuolla, mutta noita muita keuloja kyllä saa. Esim salsa vaya on siisti, itsellä on sellainen.

Joo, niitä on kyllä näkynyt jonkun verran kaduilla. Ei pöllömpi idea

epäilen kyllä tuota halvempi -kohtaa, ite tilasin jostain uk:sta melko tarkalleen vuosi sitten, enää ei näytä olevan yksivaihdeversiota samassa paikassa valikoimissa mutta 580GBP näytti olleen hintalappu.

Itse taas epäilen että genesis ois millää tapaa halvempi. Ainoa hinta minkä löysin, oli 649puntaa 2014 mallille. Aika hyvää osaa saa laittaa että tohon vähän yli 800 euroon pääsee.

näköjään nyt ei ole missään tarjouksia mutta sama 699GBP suositushinta oli vuosi sitten vehkeelle ja itse maksoin 580 posteineen.

Hitto, täytyy vähän miettiä. Olin kyl miettinyt että olisin ostanut valmiin fillarin kun en oikein jaksais kasata itse mutta toi alkaa jo näytää aika houkuttelevalta!

Pompetaminen takajarruratkaisusta oon muistaakseni lukenut useamman kuin yhden ei-niin-ylistävän kommentin, et jos kahdella jarrulla tarkoitus mennä, niin toikin voi olla miettimisen paikka. Pomputamiinimiehet voinevat valistaa tarkemmin.

Onhan toi Genesis ny paljon pompetaminea coolimpi

Geometriassa on myös jonkin verran eroja. Kumpi sitten kysyjälle mieleisempi. Oma ääni menee Genesikselle.
Genesis:

Pompetamiini:

Vaikka pompetaminen raameja saakin halvalla ni osat maksaa helposti aikas palio. Ite ottasin ton gennesiksen ihan vaan (kuvien perusteella) paremmin suunnitellun perän takia. Taino, jos et aio käyttää yli 28-millisiä kumeja ni sit ihan sama. Mut pompetamines on tosiaa pari pikkujuttuu sen perän kans.

on genesiksessäkin muuten pikku dinglespeedin estäjä perässä, muuta vikaa en ole löytänyt. kuva liittyy.

niin ja kompliitin eturieska on jotain tinaa plus vapaaratas toivottavasti puhtaasti huumorilla valittu eikä sillä mielellä että se ois muka hyvä valinta esim krossariin.

Joissain yhteyksissä on aiemminkin herättänyt ihmetystä, ettei tuota edullisempaa day onea saa runkosettinä mistään. 853-raami olis toki hieno, mutta vähän tyyris. Ei tarvis ihmetellä mm. noiden peltsin mainitsemien kompliitin heikkouksien kanssa.