Gazelle Champion Mondial

Gazelle valmistui pari viikkoa sitten tyttöystävän syntymäpäiväksi. Runko tuli Hollannista, osat kellarikomerosta, satulatolppa täältä (kiitos Myylle). Runko on Reynoldsia, osat lähinnä Shimano 600 EX (arabesque). “Sinkulakitti” koottu kahdesta shimpan pakasta, välitys 42:17.

Kuvia (slideshow).Jos slideshow ei toimi niintässä suoraan albumiin.

Flex Error #1001: Digest mismatch with RSL http://pic.photobucket.com/flex/rsls/framework_3.4.1.10084.swf. Redeploy the matching RSL or relink your application with the matching library.

Ööh, voitko tarkentaa? Mulla ainakin skulaa toi linkki… Toimiiko tää?

hmmm… onkohan tämä juuri se runko jonka itse ajattelin taannoin hollandiasta tilailla. Laitapa linkit kuntoon.

^^ Albumi toimii, slideshow ei.

Hei, mullakin on Gazelle Champion Mondial! Tosin skidisti erilainen enkä ole ehtinyt vielä ottamaan kuvia.

Harvoin tulee tällaista, mutta tästä oon oikeesti kateellinen. Tosi hieno, onko tietoa kuinka vanha runko?

Mulla toimii sekä albumi että slideshow, sekä kotona (ubuntu) että duunissa (xp), joten mene ja tiedä. No, kunhan jotain näkyy. Huudelkaa jos kumpikaan ei toimi, niin yritetään jotain muuta.

@ dpstyles: Joo, tää on just se, meillähän oli silloin jotain puhetta kimppatilauksestakin, mutta kun jäit pois niin piti ottaa tää…

Sarjanumero kertoo tän listan kronologian mukaan että kyseessä olisi 60-luvun alkuvuodet, mutta ajattelin kysyä tehtaalta.

Ja kuvia kehiin, Jussi!

^…slideshow ei näy, firefox/mac

edit: piti vaan sanoa että todella hieno runko, osaa ne siellä Hollannissa tehdä muutakin kuin pelkästään mustia kaassuputkirunkoja.