Fyysinentyö vaiko toimistotyö?

True sekatyöläinen, viimekseen ollu osa-aikanen foodenger josta loikkasin kesäks pyörämekaanikoks ja nyt koitan keskittyä opintoihin mutta yv:ssä kaikkee kivaa ni yritykseks jää. Ehkä joku päivä mulle maksetaan koodista tai jotain, ainakin nyt vaikuttas olevan paljon aiempaa enemmän kiinnostavia haaroja joista lähteä erikoistumaan johki.

Olen ATK-alalla. Siitä on saamarin paljon apua internetpyöräilyssä.

olen basaariyrittäjä eräällä kotimaisella internetfoorumilla. rakastan työtäni joka päivä.

eläkkeelle hommista toivottavasti jo ensi vuoden puolella.

olen sisäänostaja yrityksessä parisuhde sekä pääenabloija yrityksessä kaveripiiri

ununu - 18:24, 6.10.2016 » olen basaariyrittäjä eräällä kotimaisella internetfoorumilla. rakastan työtäni joka päivä.
Tarvisitsä jotain konsultointihommia? Ehkä joku 350 e/tunti opin hinnoittelun yhdeltä Anssilta.

Ympäristön paskaaja

olen työtön

Sisustusmyyjä vuodesta 2005

Konsultti, atk

2011 vuodesta terästehtaalla höylärinä mutta tein silain tymästi että lähin menee ja nyt internetpyöräilen ja venaan et ekat liitonmassit tipahtaa tililille, 92e päivä eikä tarvi tehä mitään?!

PS. YV-työkalut saattaa olla mun kunnostamasta teräksestä ;–)

atk-ylläpitoa toimistolla, ulkona pyöräily on tärkeää vastapainoa

Munccis - 18:06, 6.10.2016 » Vedän pohjat: oon konsultti :D
Tiiä sitten missä ne pohjat nykyään on. Itsehän olen töissä yliopiston hallinnossa.
kunba - 18:18, 6.10.2016 »
negaatio - 18:12, 6.10.2016 » toivon että löytyisi myös hengellisen työn ammattilaisia
Olis kyllä jättekiva kun olis edes yksi suntio
Joo, tota. Itsehän päädyin maisteroitumaan henkimaailman asioista. Työt tosin nykyisin vahvasti profaanin puolella. Nyt ja toivottavasti iankaikkisesti, tai ainakin eläkkeeseen asti.

Copywriter.

Joo, jos Bill Hicksiltä kysytään ni mun pitäis tappaa itteni. Mut onneks työnantaja edellyttää rehellisyyttä ja voittojen ylittäessä 10% liikevaihdosta on putka velvoitettu panostamaan rahaa ympäristön raiskaamisen vähentämiseen. Nukun yöni ihan hyvin.

kiinnostava topic; toimistolla laivojen suunnittelua

Jooona - 19:07, 6.10.2016 » kiinnostava topic; toimistolla laivojen suunnittelua
Kiinnostabva duuni :3

voidaanko äänestä palstalla (jonain perjantaina) jonkun tulevan boatin nimestä B)

e@e - 17:37, 6.10.2016 » Siis etkö ole lakimies?
En ole:) yks idän hörhö keksi tämän nimen omasta etunimestäni.
kunba - 17:49, 6.10.2016 »
Lakimies84 - 23:39, 3.10.2016 » Kilon poliisilaitos...tuttu paikka! Siellä olen viettänyt...no enpäs kerrokkaan. Sensuuri!
Luulin kanssa automaagisesti että tää liitty juristin duuneihin joissa on vaitiolovelvollisuus.
:) siellä on vietetty aikaa jonkun muun asian kun "asiakkaan" asian takia!