Fujin kanssa takakiekko ongelma

Jees eli huomasin tän ku kasailin ja ajattelin vaan että taitaa olla takakiekko jotenki keskitetty eritavalla tai muuta vastaava kun se on tuossa jarrusilla kohdalla aika paljon enemmän vasemmalla, kokeiltu toisella kiekolla ja sama ongelma, eli onkos nyt sit runko vino vai hä? ja mitä tehtävissä vai mitään? Onko mua huijattu? Kysympähän vaan.

nimim. kysympähän vaan.http://i714.photobucket.com/albums/ww147/NiiloKaru/b97a482f.jpg

Mittaa pinnojen pituus!

Miten pinnojen pituus liittyy tähän tota?

Nii että oisko eri puolilla erimittasella puolat tai meinaan että oisko kiekko rakennetteu silleen että napa ois silleen vähän sivussa!

Entäs jos käännät kiekon vaihtuuko heitto oikealle.Silloinhan heitto kiekoissa.

Jos ongelma ilmenee kaksilla kiekoilla, niin vaihtoehtoehdot taitavat imho olla a) kiekko asetettu vinosti haarukkaan b) molemmat kiekot huonosti keskitettyjä c) kiekoissa ylimääräinen prikka akselissa, joka saattaa sen sivuun d) b:n ja c:n sekoitus e) rungossa jotain outoa. f) Jotain ihan muuta.

Jos molemmat kiekot asettuvat nätisti toiseen runkoon saman henkilön toimesta, joka niitä on tuohon kokeillut, voinee syytä etsiä rungosta.

Sheldon opastaa rungon suoruuden tarkistuksen saloihin.

Jaa ilmeisesti olin asentanut takakiekon ite vaan päin vittua, nyt se on suorassa, asia selvä!

en oo tottunu et dropeissa on tilaa niinku pysty suunnassa tottun usiihen et tarvii vaa kattoo onko ne suorassa sivusuunnassa. Ilmeisesti vähäse ohuempi akseli tms, emmie tiiä. takakiekko nyt suorassa ja kaikki iloisia, tai ainaki minä. ei mulal muuta jatkakaa ja sillee tota!!