Täysii! Sairaan siisti toi Rev X. Harmi kun ei niitä ole hetkeen valmistettu eikä taida olla kaikista helpoin löytää (ehjänä xD), mistä lie oot taikonu sellaisen itelles.
noilla välityksillä on menty 51km/h, toisella puolen olevalla 15 piikkisellä huippuja olen kelannut 52,3km/h… voima loppuu toistaiseksi. mutta 18 on minulle liian suuri, 17 tai 16 pitää koepolkaista.
polkimet, njoo lukkokenkiä olen mietiskellyt katsoo kun tulee miellyttävät vastaan
on minulla bullhornitkin mutta vaatisi 120 stemmin ku ajoasennossa on jotain outoa
mannine - 10:14, 10.12.2009 »
noilla välityksillä on menty 51km/h, toisella puolen olevalla 15 piikkisellä huippuja olen kelannut 52,3km/h... voima loppuu toistaiseksi. mutta 18 on minulle liian suuri, 17 tai 16 pitää koepolkaista.
polkimet, njoo lukkokenkiä olen mietiskellyt katsoo kun tulee miellyttävät vastaan
on minulla bullhornitkin mutta vaatisi 120 stemmin ku ajoasennossa on jotain outoa
Ok, en minä noista oikeasti mitään ymmärrä, mut itsellä tuntui vaan hölmöltä jurnutella 48/18:lla, joten jurnuttelin sit 48/16:lla. Kommentti oli oikeestaan vain piilotettu varmistus, että ajetaanhan tuolla velolla :)
mannine - 10:52, 10.12.2009 »
termos! nyky-kitkasta specsiä
http://velospace.org/files/Kuva132-001.jpg
Runko: fuji track comp 2009
Laakeri: v.p.
Kammet: fuji 48t
Keskiö: fuji
Ketju: KMC Z510
Ratas: surly 18t
Polkimet: vp 333
Etukiekko: spinergy rev-x
Takakiekko: alex Crostini R1.1 / Novatec High Flange
Kumit: schwalbe lugano
Haarukka: fuji carbon
Stemmi: fuji
Tanko: FSA Vero
Teippi: PRO
Satula: Selle Italia SLK flow
7.18kg pitäis tehtaan jäljiltä painaa, toivottavasti ei olis tuosta kovin lihonut.
Hieno peli. Levy vielä niin sitten on hyvä peli velolle... RevX on hyvä ja tukeva kiekko eteen, mutta kadulla ei sillä kyllä kannata ajaa. Ei taida olla turvallistakaan.
mannine - 10:25, 10.12.2009 »
Loviklossit kenkien pohjaan ja tuplaremmit nykyisiin polkimiin.
käytetäänkö tuommoisia nykyisin? Jotenkin minusta tuommoiseen moderniin suorittajaan on turha ympätä mitään retroilufiilistelyä, kun muutenkin ollaan tuommoisessa avaruusajan tekniikassa kiinni.
7.18kg pitäis tehtaan jäljiltä painaa, toivottavasti ei olis tuosta kovin lihonut.
Hieno peli. Levy vielä niin sitten on hyvä peli velolle... RevX on hyvä ja tukeva kiekko eteen, mutta kadulla ei sillä kyllä kannata ajaa. Ei taida olla turvallistakaan.
Radalla hieman eri g-voimat sivuttaisuuntaan kuin maantiellä, näkisin ton just toisin päin. Mutuna muistelisin: noilla ajettiin moneen kertaa 90-luvulla voittoon cyclocrossin mm:issä. Kyllä minullakin on tota kiekkoa täällä nurkissa (extra stiff sarja, se jäykin) ja tuntuu sivuttaisjäykkyys aika heikolta. Mutta mutta kyllä noilla ajaa, ei siinä mitään.
käytetäänkö tuommoisia nykyisin? Jotenkin minusta tuommoiseen moderniin suorittajaan on turha ympätä mitään retroilufiilistelyä, kun muutenkin ollaan tuommoisessa avaruusajan tekniikassa kiinni.
Samoilla linjoilla. Jos et ole C.Hoy:n kaltainen teräsreisi niin ei noita remmejä tartte, laitat vaan ne clipless-polkimet ja kenties muutaman kierroksen kireämmälle, kuin maantiellä. Jos kuitenkin välttämättä tarvitset, niin täältä saa tuommoiset loviklossit look:in pulttikuviolla.
Radalla hieman eri g-voimat sivuttaisuuntaan kuin maantiellä, näkisin ton just toisin päin. Mutuna muistelisin: noilla ajettiin moneen kertaa 90-luvulla voittoon cyclocrossin mm:issä. Kyllä minullakin on tota kiekkoa täällä nurkissa (extra stiff sarja, se jäykin) ja tuntuu sivuttaisjäykkyys aika heikolta. Mutta mutta kyllä noilla ajaa, ei siinä mitään.
Itelläni ei enää noita kiekkoja ole, mutta ei ikinä ollut ainakaan tukevuuden puolesta ongelmaa, riippuu tietysti ajotekniikastakin. Radalla oli käytössä etukiekko ja tempoa ajoin molemmilla.... Noihan ei todellakaan ole mitkään turvallisimmat kiekot, tai ainakaan päivittäiskäytössä. Kannattaa ainakin katsoa läpi aina ennen ajoa ettei noissa oo mitään halkeamia, kun toi rakenne on semmonen, että jos yksi pinna menee poikki niin koko kiekko sortuu...
Samoilla linjoilla. Jos et ole C.Hoy:n kaltainen teräsreisi niin ei noita remmejä tartte, laitat vaan ne clipless-polkimet ja kenties muutaman kierroksen kireämmälle, kuin maantiellä. Jos kuitenkin välttämättä tarvitset, niin täältä saa tuommoiset loviklossit look:in pulttikuviolla.
Hyvä vaihdoehto-->>
http://wheelfineimports.com/Assets/Images/mks%20track%20pedals.jpg<