Elikkä fixiä olisin pakertamassa yhden sensein johdolla, ja freimistä projekti lähtöö… Sensein kommentit rungoista on kuultu, ja nyt haluan kuulla myös yksivaihteisten mielipiteitä.
Eli siis suosituksia hyvistä&edullisista (teräs)freimeistä (merkki/malli yms.) jokapäiväiseen ajoon.
T.Hanks
piispiispaxpax
(jos sulla on myäs tarjota jotain freimiä niin tarjoa)
Sori. Noin vakavastiottaen, oon nähnyt Steamrollerilla ajettavan niin täysii sekä radalla, kadulla, maantiellä että poluilla että sen täytyy olla hyvä.
konversio? Eli 50-luvun runko fixiin? Kestääkö tollasen originelleina? Hitsipillejä sun muita suurmetallisepän vehkeitä kun ei oo… mikä on hubsi ja kränksi? Rimssit tiärän
Ei mulla oo mitään tiettyä forkkia mielessä, millanen ois hyvä?
Konversiolle nyt ei kai ole kauhean tarkkaa määritelmää, käytännössä se on useimmiten retki/maantierunko, joka voi olla vaikka kuinka vanha, tai kuinka uusi. Teknisestihän se vaatii nuo vaakatasossa kulkevat dropoutit, mikä sulkee osan maantierungoista pois.
Onhan noita, konversioita. Ja taitavat ne kestääkin.
rakenna ensifiksisi steamrollerista ja vuoden päästä virittele joku seximpi. Rollerilla ajelet ikuisesti ja toista voit vaihtaa aina fiiliksen ja värimieltymysten mukaan vuosittain.
Lolleriin mahtuu isot renkaat ja lokareitakin, ja on kivan näköinen vaakasuoralla vaakaputkella. Noi voi olla asioita, joista alkaa pikkuhiljaa hitsin siistejä konversioita ja ratapyöriä nähneenä tykkäämään. Lokareista siksi, että kuten tnts sanoi, toi pyörä jää kakkospyöräksi (joka on siis sitten hitsin siisti konversio tai ratapyörä) jolla ajetaan talvella ja kurakelillä
Mä en voi enää hillitä itseäni: Voisko noista osista käyttää ihan suomenkielisiä vastineita? Plz? Olis kiva, eikä tekis mieli puukottaa itseään silmään.