Foorumin "kovin" pyörä (tällä hetkellä...)

vallengrach - 10:26, 18.9.2013 » mikä tahansa rolleri tomssonoituna mikheihin puolatuilla open proilla
Tämä. Välillä tuntuu että tällä foorumilla on tasan kahden-kolmen tyylistä pyörää ja kaikki muut ovat melkeen 1:1 kopioita noista.

saletisti

foorumin “kovin” pyörä lienee se mistä on täällä eniten palstatilaa ja kuvia suhteessa ajokilometreihin.

:smiley:

lantti - 11:12, 18.9.2013 »
vallengrach - 10:26, 18.9.2013 » mikä tahansa rolleri tomssonoituna mikheihin puolatuilla open proilla
Tämä. Välillä tuntuu että tällä foorumilla on tasan kahden-kolmen tyylistä pyörää ja kaikki muut ovat melkeen 1:1 kopioita noista.
Toinen tie taitaa sitten olla hakea ja speksata niin rarea ja/tai (edes) massipäällikkötasoista kuin mahdollista - mutta onko sekään sitten käytännössä aitoa kovuutta... Ja joka tapauksessa hetken päästä ilmaantuu wannabe-kloonaajia mutta sehän on itse asiassa nimenomaan eräs "kovuuden" merkki.

Rahalla saa ja pyörällä pääsee jne. Ehkä foorumin suhteellisen homogeeninen pyörämaku on kuitenkin vähän yllättänyt (osafetisismi, merkkien palvonta jne). Eri juttu sitten kaikki DIY ja hitsaustyypit jotka saapi ehkä tunnustusta siitä että tekevät alusta loppuun itse ja entisöintiprojektit saapi propsit meikäläiseltä kans. Eli propseja esim. 2freshille, Kongalle, ChopperOllille, manniselle ja mitä teitä nyt on.

http://img339.imageshack.us/img339/2608/cinellini.jpg

tai Henryn Cannondale.

Onhan foorumi täynnä hienoja pyöriä. Mutta tosiaankin 2Freshin varastettu kuolema, ChopperOllin takhion tai Kongan rata ovat kyllä tosi kovia, koska on hyvän ulkonäön ja kovan osan lisäksi myös kovaa osaamista taustalla.

kultane vivalo

jos foorumin kovin = kovimpia spontaaneja tahtotiloja generoinut pyörä mikä täällä on tullut vastaan niin:

tutam - 11:46, 18.9.2013 » Onhan foorumi täynnä hienoja pyöriä. Mutta tosiaankin 2Freshin varastettu kuolema, ChopperOllin takhion tai Kongan rata ovat kyllä tosi kovia, koska on hyvän ulkonäön ja kovan osan lisäksi myös kovaa osaamista taustalla.
+1
konkeli - 10:21, 18.9.2013 » Sehän on aina se oma pyörä. Ketjun voi lukita.
Ehdotitko lukitsemista aivan (kuoleman)vakavissasi? ;-)
Smurf - 10:15, 18.9.2013 » 5 Minutes of fame, paljon se on keskustelufoorumilla?
Toimikos foorumilla äännestykset?

Ei herrajjestas…

jukkas - 13:47, 18.9.2013 »
konkeli - 10:21, 18.9.2013 » Sehän on aina se oma pyörä. Ketjun voi lukita.
Ehdotitko lukitsemista aivan (kuoleman)vakavissasi? ;-)
Mä olen aina vakavissani.
saag1 - 14:29, 18.9.2013 » massipäällikkö: [s]faffe[/s] w1n ajopäällikkö: [s]munez[/s] lm hienoin pyörä: [s]konga rata[/s] Face first - \\WOLmo
Korjasin hieman.

entäs voorumin kallein pyörä? se ei ole makuasia.

hmm. hinta ja arvo ei nyt vaan välttämättä korreloi keskenään enempää kuin tyyli ja makukaan.

FF - 14:52, 18.9.2013 » entäs voorumin kallein pyörä? se ei ole makuasia.
Oisko tää: https://www.yksivaihde.net/old/10520


kallistun tähän!!