Foorumin "kovin" pyörä (tällä hetkellä...)

annala - 22:24, 17.9.2013 » uhhh! ehkä foorumin toisiks hienoin!
ChainThug - 22:34, 16.9.2013 » Ei nyt ihan foorumin kovin, mutta pistesijoilla ehdottomasti. Ajaisin.
Piileskeleekö se kaikista kovin pyörä aina rankkaajien olohuoneen seinätaiteena vai pelkästään omissa salaisissa spekseissä? ;-)

Vakavasti puhuen AMA-langoissa on (visuaalisesti/speksilistan/hinnan perusteella) niin kovia ja ennen kaikkea ajettaviakin pyöriä että ainakaan itselläni ei riitä asiantuntemus lähteä niitä toisiinsa suhteuttamaan. Ja tämän hetken kuolatuin/kadehdituin kokoonpano ei ole sitä enää huomenna.

5 Minutes of fame, paljon se on keskustelufoorumilla?

Joillekin foorumin kovin pyörä voi olla sään ja katujen raiskaama elämää nähnyt luottokulkine kun toiselle se on missikisoja/omia mieltymyksiä/foorumia varten rakennettu kromiunelma. Näitä on kyllä paha laittaa järjestykseen.

Sehän on aina se oma pyörä. Ketjun voi lukita.

Itse mieluummin haluisin katujen kovin -tittelin, kuin foorumin kovin.

oma pyörä tietenkin.

yksivaihde - five minutes of fame, 24 hours of flame

mikä tahansa rolleri tomssonoituna mikheihin puolatuilla open proilla

case. fucking. closed.

Makuasiaoista kiistely, hmhmmh… No mut joo missikisat meh.

yksivaihde.net - 24 hours of lame

vallengrach - 10:26, 18.9.2013 » mikä tahansa rolleri tomssonoituna mikheihin puolatuilla open proilla case. fucking. closed.
Itse kuvittelin sen olevan jo klassikko ettei sitä hyväksytä kovimmaksi pyöräksi.

^^ +1!!!

Crusty - 10:41, 18.9.2013 » http://i867.photobucket.com/albums/ab240/eggear/nelsonsyksy2012008.jpg
Jos äänestämään ruvetaan niin kyl mäki kallistun tähä.

Kun on foorumipyöräilystä kyse, niin harva voittaa Le Kingiä.

^^ Listaa vois jatkaa sun feltillä niin ois top3 kasassa

Smurf - 10:21, 18.9.2013 » Itse mieluummin haluisin katujen kovin jäbä -tittelin, kuin foorumin kovin.
sama.

btw. voisiko se joku monivaihde-drop-outti näyttää vihdoin kyntensä ja koostaa tästä listan foorumitermilistan oheen. ok?!