Foorumin katuratapyörät

ununu - 11:55, 2.7.2020 » postatkaa se kuva munakoiran nelsonista + rantojen miehistä en löydä
Eikös se ollut toisen pistaveljen Vigorelli minkä kanssa rantojen miehet poseeras? Muneksen Nelsonista sittrn muita hienoja kuvia.
1 Like

Tuo ingria on mulla

zykkeli - 14:23, 2.7.2020 »
ununu - 11:55, 2.7.2020 » postatkaa se kuva munakoiran nelsonista + rantojen miehistä en löydä
Eikös se ollut toisen pistaveljen Vigorelli minkä kanssa rantojen miehet poseeras? Muneksen Nelsonista sittrn muita hienoja kuvia.
salee
vaihe - 19:55, 2.7.2020 » Tuo ingria on mulla
Ai prkl joo meni nickit sekaisin, sori hämmentäminen ja dibs.

EDIT: HUG laittoi vitsikkäästi valkoisen ketjun.

3 Likes

VISP

Mä oon tämmösenä 2019 fixielyfeen ja yksivaihteelle liittyneenä newbienä nähnyt tän ketjun vähän ylimääräiseksi, kun meillä on kuitenkin esim. Fiilistelykuvat, Kuvia pyöristä, joille ei ole omia topikkeja ja katuratapyörien speksaus/fiilistelytopikki. Ja AMAt ja projektilangat siihen päälle.

Yksivaihde.netissäkö ylimääräinen lanka??? :roll_eyes:

1 Like

:cool_cry:

1 Like

17 Likes

kyllähän Banke aina sykähdyttää. mitäköhän @pabs in Bankelle mahtaa kuulua

5 Likes

Kesän teema: värikkäät renkaat.

Ohjaamosta en osaa sanoa. Droppii tai riserii.

Ehkä vois myös vaihtaa njs osat campaan.

2 Likes

11 Likes

:v:

2 Likes

Hei! Voisit käytellä tota viestin muokkausnappia ja sisällyttää höpötykses vaikka kaikki samaan viestiin. Kiitos.

2 Likes

Katuradalla tietenkin vuoden nopein työmatka! Vähän hikoiluttaa enemmän kun normaalisti.

3 Likes

laita shortsit.

Kai määki sitten

3 Likes

Taisin nähdä tämän ajelevan Porvoonkatua tuossa ööö…sunnuntaina. Hieno livenäkin.