meni yöunet! tahtoo lisää!
mahtava alotus.
tällanen kiusaaminen on kyllä aika sikamaista!
Otin toisenkin kuvan mutta siitä tuli liian epätarkka…
Saksan Ebaystä, Columbus Custom Genius -terästä, koko “53”, ei mitään tietoa mallista. Hinta oli kohdallaan ja Herbert vielä yllättäen ystävällisesti maksoi postikulut.
vaatiiko tuo sen huuto.netin dura-ace -laatikon?
^ Ei, suunnittelin jotain hilppasen modernimpaa. Itse asiasssa ihan ensi alkuun ajattelin vaan vaihtaa liikkuvat osat Eusebista kiinni tähän.
Joten lähiaikoina tulossa myyntiin hieno Italialainen maantierunko kokoa noin 54…
http://lh5.ggpht.com/_1Zb7K43b1D4/SyUqA8AEv-I/AAAAAAAAEh8/5Ez8RFAlVmk/s512/P1010650.JPG
Mavic Cosmicit.
^Tää lupaa hyvää!
varsin tyylikäs lähtö.
Saako kysyä mistä ostit? Harvemmin tuollaisia näkee…
Cosmicit? Ranskan Ebaystä mutta näkyy noita muissakin maissa olevan kaupan aina välillä hyvinkin kohtuulliseen hintaan.
Itse asiassa tarkoitin runkoa… Onko noi mavicit tuubeille?
Kiekot on avorenkaille ja runko on Saksan Ebaysta pelastettu, en kysellyt myyjältä enempää sen historiasta eikä siinä ole mitään merkintää mallista tai valmistusvuodesta tai mistään muustakaan. “53” lukee keskiömuhvin pohjassa mutta mitat ovat todellisuudessa noin 54x54.
Pitkään siinä meni joo mutta nyt kelpaa. Dura Ace 9-setti vaihteina ja rosa punani tankoteipeistä erityiskiitos Chainthugille.
Cycle Centerin Tomi osasi suoralta kädeltä kertoa, että rungon vuosimalli on 1999, joka olikin viimeinen vuosi jolloin Fondriestit olivat vielä terästä. Yhden aikakauden loppu kyseessä näin ollen.
http://lh5.ggpht.com/_1Zb7K43b1D4/TEiS9Upn1DI/AAAAAAAAF3o/TlV540EIlDr8/s640/Fondriest_2010.jpg
Kyllä!
Hyvää kannattaa odottaa.
Mikäs toi stemmi on?
Kulkee kuin juna, jepjep. Stemmi on Thomsonin maantie-Elite adapterin kanssa ja 90mm pitkänä.
Aivan, mä vähän veikkasinkin nuiden kahden kuvan perusteella että kierteellinen keula toi näyttää olevan mutta stemmi ei ihan perinteiseltä näyttänyt.
Täytyy varmaan oma Bassokin laittaa huomenissa tänne kaiken kansan nähtäväksi, kun se on jo keväästä lähtien valmiina ollut.