1.) jos joku tietää mistä löytyis yks ylimääräinen lippu lauantaille (tai LA-SU) niin laittakaapa privaviestiä, mun frendi maksaisi siitä rahnaa.
2.) ketkä kaikki aikoo olla mestoilla? tai jos siellä on mahdollisuus lukita fillarit näyttävästi aitaan roikkumaan samalla tavoin kuin viime vuonna niin siitä voi sitten varmaan tsekata ketä kaikkia sieltä löytyy. itse laitan festarihatun päähän lauantaiksi ja sunnuntaiksi.
Sisäänkäynti on sieltä takaa, joten ei oo sisäänkäynnin vieressä ihan kulkureitillä samanlaista pitkää aitaa kun viimeksi. “Fillarinäyteikkunan” puute on kyllä vakava virhe noinkin katu-uskottavalta festarilta!
Mulle vois sopia pieni spurttikisa vaikka Suvilahdesta Sörnäisten Rantatien päähän. Oisko yhteislähtö molempina öinä klo 03:40?
Vaihtoehtoisesti osalle jengistä slowracen variaatio longrace, eli kuka ajaa eniten mutkia tolla matkalla. Mutkittelevaa ajoa helpottavaa dopingia kaupitellaan Flown festarialueella aika avoimesti.
Siinä rantatien puoleisella uloskäynnillä oli joku hurjan slouppaava vaihteellinen Flamingo-merkkinen onko se sit tt- vai mikä pursuit-pyörä. Dropoutit jäi tsekkaamatta, mut varmasti ois kiva aihio, jos viistot löytyy.
Olipa kyllä hienoja fillareita sinne pääsisäänkäynnin aitaan lukittuna. Hyvin saattoi olutta nautiskella ja ihastella pyöriä ennen sisään menoa.
Varmaan tällä foorumilla pyörivien fillareita joukossa mm. sannino ja punarenkainen ja -ketjuinen fiksi, ruskea nishiki jne.