Flow 2014 twitter

^ Griippi - Liikelahjat ja mainostuotteet Griipistä - Pyydä tarjous

Nää on kuulemma käteviä.

Teippaat bokserin lahkeet tiukaksi ja boksereihin pikkupullo.

Hühhüh. Ensimmäinen päivä selätetty, unta ehkä 3? tuntia ja taidan olla vielä päihtynyt. Tästä on hyvä jatkaa tokaan päivään ja uuteen nousuun.

Eilen oli vähän sähköjänismeininki, en jaksanu jäädä kuuntelee mitään kovin pitkäks aikaa, vaikka kaikki kuulostikin hyvältä. Varsinkin Darkside vaikutti mannalta.

Mä en tunne ~ketään naamalta, joten jos haluutte et tuun sössöttää silmät kierossa, miten “mä thiijjän shut ykshvaihteelta”, ja muutenkin nolaamaan teidät teijän coolien kavereiden edessä, laittakaa tuntomerkkejä PM:llä.

https://c2.staticflickr.com/4/3120/2513966328_ed55e03560.jpg

paras

en nähny taas mitää

heräsin yasiinin rakkautta edistävien ruusujen keskeltä.

Kävikös porukat jo eilen syömässä? Itse tyyppailen vasta tänään. Kaikki varmasti hyvää, mutta suosituksia otetaan vastaan.

Odie - 12:39, 9.8.2014 » ^ http://www.griippi.fi/sites/default/files/p436200-large.jpg Nää on kuulemma käteviä.
Avannepussi?
Iikeli - 13:12, 9.8.2014 » Kävikös porukat jo eilen syömässä? Itse tyyppailen vasta tänään. Kaikki varmasti hyvää, mutta suosituksia otetaan vastaan.
Suositukseni on pizza ja litran stobe sivuraiteella.

Ehkä lähempänä käänteistä avannepussia. Keittiöstä löytyy itsellä vakuumipakkauskone, joten halutessaan voi viinaa kuumasaumata haluamansakokoisiksi annospakkauksiksi. Pari suosikkijuomaa kun pakkaa ensin minigrippussiin ja toinen tuplavarmisukseksi päälle ja sauman varmistus jeesusteipillä, toimii kanssa.

Aah, täytyy töissä hyödyntää samaista laitetta. Eip ole tullut aikaisemmin mieleen.
Lituskapullo hameen alle saa riittää.

siinailla lähtee. pitkään saa tanssia

Siinai olis myös aloitus, jos nyt pääsee ajoissa liikkeelle.

Astrid swanilla on suunnitelma alottaa. Hyvää musiikkia ja vielä kotomaasta.

Pöräparkki auki. Juoma auki.

Erik - 13:59, 9.8.2014 » Pöräparkki auki. Juoma auki.
Taijampa tulla morjenstaan.

Juu tänään taas kyselemään ammattilaisten vinkit pyöränhuoltoon juomaan kalyaa ja puhumaan tytöistä.

(Peukalo ja etusormi muodostavat ympyrän -hymiö)

Sittenkin jo tänäänkin mestoille, sai noin euron/km alennusta kun kävi tuolla landella hankkimassa lippuja. Onks bisse jo nykyään ~15e/tölkki?

0.33 heineekkeni kuulemma kutosen.

Eilinen Ceephax Acid Crew oli aivan mahtava, tänään tuskin vastaavaa, mutta avoimin mielin uuteen nousuun.

Heineken on 7e ja tölkistä saa 1e takasin panttipisteiltä.

Tänä vuonna euron pantit kahden sijasta.

Jäi Swan väliin. Jäätiin pengerpuistoon juomaan.