Flow 2010 twitter

Nyt vasta tajusin miten kova tää Omar onkaan. ‘Leh Jani’ oma suosikki noista utube pätkistä.

Muslimgauzen ja Omarin yhteistyöstä ois voinut syntyä kovaa jälkeä.

Eiha - 22:17, 15.8.2010 » Yllätinpä sitten pyörävarkaan itse teossa. Olin lähdössä pois Flow:sta pyörällä ja laitoin kiinni valoja Sörnäisten Rantatien ja Vilhovuorenkadun kulmassa, kun näin epäilyttävän tyypin käyvän läpi Vilhovuorenkadun seinän vieressä oleviä pyöriä [linkki](http://maps.google.fi/?ie=UTF8&ll=60.186613,24.968279&spn=0,0.003484&z=19&layer=c&cbll=60.186415,24.96776&panoid=Siz-KNbFnibtB9SkXq6Nqg&cbp=12,23.86,,1,6.98). Menin katsomaan lähempää mitä tapahtuu niin jäbä oli ihan pokkana vääntämässä rautatangon pätkällä heppoisen näköistä vaijerilukkoa auki. Menin sitten kysymään mitä vittua se tekee ja vastaus oli suunnilleen "Pöllin pyöriä, aioks vasikoida" Vastasin, että totta vitussa ja jäbä totes "No nää onkin vähän liian hyvin lukossa" jätti hommat kesken ja lähti kävelemään ylös Vilhovuorenkatua kohti Hämeentietä. Seurasin jäbää ja katsoin, ettei käy käsiksi muihin pyöriin. Enpä muuta uskaltanut tehdä, kun ei ollut virkavaltaa lähistöllä.
http://www.basso.fi/nopeat/2749/mun-piti-viela-kerran-herata-omasta-oksennuksesta-oivaltaakseni-tilani-tarina-flow-festareilta

^
Jan Zapasnik, 16.08.2010 09:47: “Joku ihan liian terveellisen näköinen fiksipyöräilijä tuli sanomaan, että älä viitti hei, mutta mä huusin sille, että no soita sitten vittu kytät, mulla on oikeus pölliä pyörä.”

LOL vaan Janin festarimeiningeille.

Myös meidän talon päädyssä nukkui eilen yhden aikaan päivällä joku melko varmasti flown väsyttämä sankari. tsekattiin että hengitti ja annettiin pojan levätä.

Sivistynyt Flow FTW!

Hyvä että kundi tajusi katsoa peiliin. Vai onko kyseessä vain mainostempaus, kun muistikuvat on noin viiltävän tarkat? Väkki tyyppi eniveis.

Joku vie mun pinnakortin pyöräparkissa. Just joo.

kuuntelen Caribouta. Kylläkin Pixiesin.

  1. Omar Souleyman
  2. Kalle Kalima Pentasonic
  3. Awesome Tapes From Africa

Pitikö joku oikeasti pyöräänsä siellä pyöräparkissa? Aika kuolleena syntynyt idea pistää pyöräparkki kilometrin päähän ja se näkyi portin lähistölle kiinnitettyjen pyörien määrässä.

Tuliko kiire/eikö Kaupunki tullut vastaan pyöraparkin pystyttämisessä Kalasataman alueelle? Siinähän olis ollut ihan pääportin vieressä lääniä vaikka muille jakaa…

Joku oli kääntäny mun ouryt eri asentoon.

Me pistettiin kiltisti avovaimon kanssa fillarit sinne pyöräparkkiin. Asiaa puolsi myös perjantaina siellä ollut rannekepiste, sekä ajatus hyvän idiksen tukemisesta.

Totta, olis se ollut fiksumpi siellä kalasataman puolella, mutta so not. Lähinnä mua nauratti se vieras-/artistiportin kylkeen pultattujen fillareiden määrä, kun se vartioitu pyöräparkki oli kohtalaisen vieressä.

no mutku se on khuulia.

tnts - 9:36, 16.8.2010 » kuuntelen Caribouta. Kylläkin Pixiesin.
Ehdottomasti parempi noin.

Mutta kumma kyllä tänä vuonna Etno Soi -osasto tippui mulle paremmin kuin muu festarisetti, perjantaina Awesome Tapes From Africa toimi, lauantaina Omar määräsi tahdin ja eilen Konono N°1 oli todella väkevä.

Ballake Sissoko oli ihan törkeen mielenkiintonen eilen. Malilaisesta musasta kuullu aika paljon mut nyt vast näki livenä.

Oli siellä Zapasnikin lisäksi joku oikeakin pyörävaras, frendiltä pöllittiin Brooksin Swallow pyörästä. Että jos tulee halvalla vastaan niin kysykää onko Suvilahdesta hankittu.

Aika rapee olo viimeöisten mattolaiturijatkojen (feat. karaokekunkku sound system) jäljiltä.

Bongasin muutaman fiksintaluttajan festareilta, tyan kans vaihdettiin pari sanaakin, mutta etäisyydestä nähty mm. 197cm pitkä tnts (erottui hyvin teltan keskeltäkin) ja ööö Oskun näin jossakin ohimennen ja OGOL- ja Folke-paidat myös.

Vitusti liikaa porukkaa. Upeita keikkoja. Parhaina jäi mieleen Owen Pallett, XX, Ulver, Air, Vladislav Delay, Uusi Fantasia.

Suurimpia pettymyksiä: Robyn, MIA ja Husky Rescue.

Yle: Pissamies tippui Flow-festareilla kaivoon
Yksi virtsaamishaluinen miesjuhlija putosi kaivoon tyhjentäessään sinne rakkoaan varoituksista piittaamatta. Mies ei Ylen mukaan loukkaantunut, sillä kaivo on matala.

Edelliseen väljästi liittyen:
http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1488475-virtsakaivo.jpg