FIXIEman & Hoyo.

Tersistä pöytään lötköjalat!
Tässä ommenny melko pitkään mutta IHAVITU kaikkee EEPPISTÄ on tapahtunnu.
Hoyo veti ittensä IHAM PAJALLE tässä, kun oli vitu reenaamassa tiukkoja POWERSLIDEJA elikkäs WHIP SKIDDEJÄ! Jätkä pyörähtä kokonaa ympäri ja siitä naamalleen. Nyt on sitten solis luu paikoiltaan ja NAAMA on kuin viikon vanhat VIILTO HAAVAT eli Freddy Kruugerit, hahahahaha.

Ei se FIXIEMAN yhtään sen paremmin voi. Se kävi joidenkin SUKKISTEN kanssa jollain perskeleen LENKILLÄ vittuilemassa niiden TRIKOISTA. Siellä veteli leg over bars SKIDEJÄ ja CEULI ja nyt se on iham hapoilla TOISTA PÄIVÄÄ!

Tuolla ne nyt katsoo MASHia uudestaan ja rihtaa kiekkoja.

1 Like

Prpotsku- ym. pulveritilanne?

Orkkis parin vuoden takaa

1 Like

Odotan jo innolla amerikan serkun visiittiä. 5/5

LWNYC on käyny jo.

:—D

Onko Löwönykistä kuulunut muuten mitään?

mä taisin kehua sen pyörää flow’n ulkopuolella. sillä oli monta kaverii btw, eli se quote ei pidä paikkaansa. cool jäbä

pieni merenneito - 12:16, 17.5.2012 » BRAKELESS4EVER tässä terve, oltiin FIXIE-MANIN ja HOYON kanssa vähän keskareilla!!!! vittu jengi ehkä HIEMAN tsiigas kun mashattiin teollisuuskatuu (BRAKELESSINA TIETENKIN!) välittämättä liikennevaloista! voin sanoa että muijilla "vähän" päät käänty siinä vaiheessa, kun FIXIE-MAN whipskidaa TYYLIPUHTAASTI MUNAT TANGOSSA jakartatyylin katuratasetupissa olleella DODICI SPECIALILLA! JA se nimi ei TODELLAKAAN tuu siitä, että FIXIE-MAN olis jotenkin vammainen!!! LISÄKS! HOYO tulee sieltä perästä, keulii, VITTU VELOVÄLITYKSILLÄ sen BMW GANGSTALLA ja jengi on ihan paskana että VITTU! ONKS TOI HULLU! VOIN SANOO ETTÄ ON! siinä vaiheessa kun joku LÄSKI taksikuski venas risteyksessä KEVYEN LIIKENTEEN VÄYLÄN JATKEELLA, teki "VÄHÄN" mieli käydä opettaa sitä vitun homoa U LUKKO OIKEUDEN ABC mut onneks FIXIE-MAN oli niin ZEN, että se vaan näytti PEUKKUA???????? MIKÄ DISAUTUS!!!!!!!!!!!!!!
Tää on kans ylivoimaa. Odotan lisää kertomuksia jätkien menoista.

Vittu VELOVÄLITYKSILLÄ!

olisko koffeista jotain rapsaa???

Uijui, Testo ja Raudo Yksvaihteella! 5/5

Mä en siitä muuten tiedä, mutta siellä Wäiskillä jätkät söi niitä helvetillisiä hämähäkkejä kuin vittu pastilleja. Joku muu varmaan kertoo tarkemmin.

RTZ - 14:31, 19.8.2014 » Prpotsku- ym. pulveritilanne?
Hörähdin kovaan ääneen tälle. Mietin itse samaa lukiessani.

Kuolen. :smiley:

lol

kultaa :smiley:

Aijai! :smiley: Huikeeta TYKITYSTÄ jälleen kerran.

Luulisin, että tääkin kuuluu tänne:

zykkeli - 8:05, 20.8.2014 » joku about 60-vuotias rouva muushasi yksivaihteisella Jupiterilla ns. TÄYSII sisään Pasilan asemalle ja jatkoi ajamista mm. yhden R-kioskin läpi kiertäen jonkun lenkin palatakseen takaisin ajamalla tuon ärrän sisään. Aivan pokkana sitten vaan kassalla: "Neljä kovaa askia röökiä (en muista mitä)!" Ottamatta mitenkään kantaa siihen kun myyjä yritti sanoa, ettei tuolla muuten saisi ajaa. Talutti sentään kioskista ulos, mutta sitten taas kadenssit ylös ja täysii hallin läpi ja ulos ovista. Aivan holtittoman RÄÄD! Luulen, että täytyy olle FIXIEMANIN mutsi.
Miks tää topsu on muuten AIHEEN VIERESTÄ OSIOSSA?!?