Firenze - pikarappari

Fiksejä = 0
Mummiksia ja kaikenlaisia järkipyöriä = tajuttomasti, ja ajavat niillä kelissä kuin kelissä. Tai no, me nähtiin pukujampat sateessa niiden kanssa.
Maantievehkeitä = kaupungissa 0, maantiellä vetivät letkaa. Autot eivät niitä hätäpäissään ohitelleet. Kova meininki, pakko mennä sinne ajamaan vaikka kuolenkin sinne.
Pyöräkauppoja tuli tasan yks asiallinen vastaan, Florencee by bike. Suosittelen ehdottomasti, valikoimassa wilieriä, colnagoa ja kaikkea kivaa värkkiä. Fiksettimiehet älkööt vaivautuko, siellä oli jotain pista via breraa ja mystic ratsia. Lisäpisteitä lafkalle toi halpis-järkipyörä mitä möivät. Lunastivat ostajalta sen vielä takaisin - arvonalennuksen kera tietenkin - puolenkin vuoden päästä.

Ainiin. Siellä jengi ajeli tosiaan autojen seassa mukulakivillä rööki huulessa sateenvarjo toisessa kädessä eikä ne mitään itkeneet. Mulla kasvoi pari rintakarvaa heti lisää kun tiesin millaista siellä oli ajaa autolla. (hyi minä.)

Onko keskusta kovin mukulakivistä? Pitäisi keväällä viettää tuolla useampi kuukausi, ja mietityttää, kannattaako roudata oma fxie skidder bike mukaan kommutointi- ja yleisliikkumisvälineeksi.

On, mut ne mukulakivet on todennäköisesti se pienin vaiva keskustassa pyöräillessä. Listaan muutaman muun: 1) fiatit 2) mopot 3) turistit 4) fiatit 5) muut fillaristit.

Mä ehkä vuokraisin sieltä pyörän. Kyl se fiksetti toimii siinä keskustan alueella ihan ok, mut landelle mennessä voi kyl vapari ja vaihteet kiinnostella.

Heh, joo. Tohon liikennekaaokseen on kyllä jo onneksi tottunut ulkomailla asuessa. Vapari ja vaihteet kiinnostaa muutenkin, joten ehkäpä tässä joutuu hankkimaan taas uuden pyörän “pakon edessä”. Onko muuten tietoa, mitä luokkaa fillarivuokrat on alueella?

Tää on ainoa minkä hintoja tuli tutkittua yhtään tarkemmin. Pyörä- ja mopovuokraamoja siellä oli varsin paljon, silmä kovana vaan etsimään.

Mä kyl suosittelen noiden puljua. Niillä oli tosiaan myynnissä jotain setäfillaria hintaan 139 tms. Niin basic kuin vain voi olla, mutta hyvittivät siitä palauttaessa jotain, ja voi olla, että tulee halvemmaksi niin kuin vuokratessa pyörää.

Jes, kiitos infosta. Onneksi on aikaa vielä miettiä (fillari- ja) rahatilannetta.