Fillariaiheiset unet

ChopperOlli - 18:57, 28.3.2010 » http://i66.photobucket.com/albums/h269/2cv/uni001.jpg ??? -Olli
http://i244.photobucket.com/albums/gg31/PatrickChurch/spock_orly.gif
ChopperOlli - 19:05, 28.3.2010 » http://i66.photobucket.com/albums/h269/2cv/uni001.jpg ??? -Olli
Hyi saakeli miten pelottavan lähelle osuit!? Tonille sellainen valkoinen/vaalea hippikaapu ja fillarin vaakaputkeen schwinn-tankki raitoineen niin se on siinä.

Tää ketju alkaa jo vertoja piffin viihdyttäville luku/katselukokemuksille. Naurattaa, arvostan!

http://goodthingsinternational.com/parts/tnts.gif

:smiley:
Toivottavasti jotain yhtä positiivisia settejä tulisi tähänkin suuntaan. Viime yönä näin unta, että jouduin polvileikkaukseen ja kesän ajot olivat sitten siinä.

ROFL’d & LOL’d → teen avatarin.

^ olisko samalla aika hakea Samulilta vähän mustetta jäbän käsivarteen?

vehvis - 7:59, 6.4.2010 » http://2.bp.blogspot.com/_wb8bAl1P-N0/S7XmJiNgm2I/AAAAAAAANnI/xLNbdY3Xy6E/s1600/epic+bars.jpg
Viime yönä tää pyörä tuli mua unessa vastaan. Teipit tosin olivat siniset. Pyörää polki hurjassa takakenossa kirkkaan siniseen tuulipukuun sonnustautunut keski-ikäinen nainen. Pitäis varmaan huolestua, kun uneksii värikoordinaatioista.

^ Olen nähnyt ihan elävänä tuollaisen hurjassa takakenossa ajavan naisen, vaatteet tosin eivät täsmänneet täysin (oli tummaa teknistä vaatetta). Pyörä oli jokin uustuotantoa oleva mummis, johon oli viritetty semmoinen time trial -tanko. No ok, ehkä takakeno on väärä sana, mutta aika pystyssä siihen kyynerpäitä nojasi, lyhyt stemmi ja tanko muutenkin hurjan korkealla.

Tää on jo vanha juttu, mutta kerran tuli yöllä Lauri Tähkä moikkaamaan ja lauloi Suudellaan-biisiään vähän eri sanoin: “sprinttaillaan - ratavälityksin, sprinttaillaan - veloll’ en oo yksin”. Sillä ei tainnut juuri olla kavereita velodromin ulkopuolella.

mannine - 12:58, 10.4.2010 » http://picasaweb.google.fi/lh/photo/06QoOQQSv-ENSHeBzhmxVQ?authkey=Gv1sRgCOjjtbOQ-5OLDA&feat=directlink unikirjasta polkupyörä
"Rikkinäinen polkipyörä on sukupuolisen epäonnistumisen enne." Huh, onneksi mun polkipyörä on aina kunnossa.

Yöllä luetut keskustelut ilmeisesti stimuloivat mieltä sen verran, että viime yönä katseltiin unta, jossa oli varastettu tämä. Omistaja kertoi, ettei ollut lukinnut pyöräänsä koska uskoi BC Hellsinki -tarran karkoittavan potentiaaliset rosvot.

Jonkin aikaa sitten näin unta jossa oltiin porukalla jossain torilla, kaikki trackstandailemassa… Hetken kuluttua jengi alkoi hyökkää mun etupyörän kimppuun ajamalla sitä päin joten jouduin peruuttamaan monta kertaa, aina vaan kauemmas. Sit herätys.
Hassuinta on se että en edes osaa peruuttaa fillarilla…

Pari yötä sitten näin sellaista unta että oli joku sellainen iso betoninen vesikanava mitä löytyy jostain isoista kaupungeista. Siellä oli jengiä, osa katosi jonnekin pimeään tunneliin mustat roskasäkit kädessä.
Yhtäkkiä tunnelista tuli niin kova tuulenpuuska että oma sininen fillarini irtosi maasta ja heilui vapaasti ilmavirrassa kun pidin stongasta kiinni. Erään vieressä olevan kaverin punainen fillari lähti komeasti lentoon, pomppas seinään ja takas maahan… Sit herätys.
Olenkin suunnitellut maalaavani fillarini punaiseksi. Ei kai pitäisi ettei tornado vie.

Uneksin olevani Tallinnassa. Siellä joku varasti mun Langsterista ohjainlaakerin. Vitutti.

Olin jossain polisin huutokaupassa ja ostin joku maastopyörä 200eurolla ja sit heräsin ja olin ihan hikinen… huhh onneks ei ollut totta!

Viime yönä nähtyä.

Kaverit ehdotti, että lähtisin mukaan porukkaan tuomaan maria maahan. Aattelin unessa, että no mikä ettei, tuostahan saisi kunnon varaston itsellekin. Tapasimme meren rannalla olevassa varastotilassa itse huumeiden maahantuojat ja lähdimme porukalla moottoriveneillä hakemaan kamaa jostain saaresta lähettyviltä. Jouduin itse ensikertalaisena aika tiukan valvonnan alle ja semmosen pelottavan venäläisen mafiooson kaveriksi moottoriveneessä. Hän esitteli itsensä Salovirtana. Haimme huumeet onnistuneesti ja tulimme takaisin varastorakennukselle. Jokaiselle meille oli oma tila, jossa saimme sitten näiltä ammattilaisrikollisilta huumehiset pois vietäväksi. Jokaisella mafioosolla oli oma konepistoolilla aseistautunut thug vartiajana. Tila, jossa kama luovutettiin minulle oli jostain syystä vaihtunut. Olin tullut, totta kai, paikalle filolla ja pakkasin kaman näppärästi Chromen laukkuun. Swoboani ei kuitenkään näkynyt enää missään.

Sitten nämä mafioosot häipyivät ja jättivät meidät keskenämme tuonne. Kävin kaikki varastohallin huoneet läpi, mutta pyörää ei löytynyt. Lopulta kaverini uskaltautui sanomaan, että “se Salovirta vei sen varmaan mukanaan, se tekee välillä noin”. Mietin unessa, että ei helvetti, mitä vittua, en mä voi tästä poliisillekaan ilmottaa ja miten mä sit saan kotivakuutuksesta rahat, voi saatana.

Melkoista!

Ei nyt ihan uni, mutta eilen katsottiin ystäväpariskunnan kanssa Footloose. Illalla baarissa sitten mainitsin asiasta muutamalle kaverille ja keskustelu ajautui Kevin Baconin leffoihin. Yritin selittää Fillaritiikerien (Quicksilver) juonta, johon toinen kavereista naureskeli leffan köykäistä ideaa ja kommentoi, että se kuulostaa jonkun käsikirjoittajan unelta: “Oon aluksi kova pörssimeklari, mut sit musta tuleekin fillarilähetti ja sit ajan fiksillä karkuun huumekauppiaita San Franciscossa”. Touché, eipä ole kaukana tämän langan unista.

Näin viime yönä painajaista että On-Onen alennusmyynti oli loppunut. Heräsin tuskanhiestä märkänä.

Viime viikonloppuna näin unta että Jeff Jones tuli tuomaan minulle uutta maastopyörää kotiin. Suutuin hänelle ja sanoin speksit ei täsmää yhtään: runkokoko on lapselle mitoitettu ja keulakin väärän mallinen. No Jeff aloitti hitsaamaan runkoa uuteen uskoon meikäläisen olohuoneessa ennen kuin heräsin.

http://jonesbikes.com/blog/wp-content/uploads/2010/07/img_0362a.jpg

Viimeyönä näin taas vastaavasti unta että olin ajamassa valtavan kokoisten tekniikkarullien päällä. Poljin olevinaan niin kovaa että eturengas syttyi palamaan. Seuraavana harmaa hiuksinen mies huutaa minulle kovaan ääneen “idiootti, ei tuubeja käytetä kun ajetaan rullilla”. Tämän jälkeen havahduin.

Kai tässä pitäisi huolestua.

Viime yönä olin rullailemassa potkukelkalla jossa oli renkaat. Kelkka oli yllättävän näppärä, kääntösädekkin vain parin metrin luokkaa… Kruisaillessani jonkun sisäpihan läpi katselin että jaahas tuossa on pari fixiä pystyssä ja saman tien kuului TÄYSII!! vähän hölmistyneenä vastasin samalla tavalla vaikka enhän edes ollut pyörän selässä. Samalla pari tyyppiä oli ilmestynyt pyörien viereen ja yksi jätkä tokaisi että olen varmaan yv:n jäsen ja kysyi halusinko kopion yksivaihde.netin ekasta dvd:stä? Vastasin että juu tuleehan foorumia luettua ja olishan dvd kiva kun en ole nähnyt sitä. Jostain syystä potkukelka ei soveltunut dvd:n kuljettamiseen, tai ehkä vain halusin näyttää että kyllä mullakin on fixi. Piti siis lähteä kotoa hakemaan, ilmeisesti en asunut kaukana kun olin niin nopeasti takaisin, pyörällä tällä kertaa. Se mikä ihmetyttää on että jätin kelkan heidän pihaansa, ehkä halusivat kokeilla sitä, tiedä häntä… Palattuani takaisin mentiin kämppään etsimään levyä. Hetken tonkimisen jälkeen löydettiin se jostain kirjahyllystä. Kävi ilmi että se on ainoa jäljellä oleva levy joka oli originaali raakaversio, sain sen silti. Ulos kävellessämme totesin vielä että ihan kiva kämppä ja mukavan viileä, ikkunasta ulos katsoessa oli täysi kesähelle päällä vaikka aikaisemmin ulkona oli totaali räntäkeli. Juu on kiva totesi asukas. Ulkona kohtasin sitten ongelman kun oli pyörä ja kelkka jotka piti ajaa kotiin. Noh, ajattelin että pihan lapset saavat leikkiä kelkalla sillä aikaa kun vien pyörän kotiin ja lähdinkin polkemaan. Takarengas oli kuitenkin tyhjentynyt ja kurvasin takaisin kysymään jos saan lainata pumppua. Kyselyihini sain kutenkin vastaukseksi pelkkää vittuilua… AINA pitäisi kuulemma olla oma pumppu mukana jne. jne.
sitten heräsin…

Mitenköhän tonkin tulkitsis…?! Muistan tosi eläväisesti kuinka helppo ohjailla se kelkka oli, ei läheskään yhtä nihkeä kuin oikea potkukelkka. Muistan myös että ne renkaat oli suunnillen rullaluistimen renkaan näköiset/kokoiset mutta ilmatäytteiset ja nekin olivat vähän löysät…