Fillariaiheiset unet

Viime yönä rullailin fiksillä menemään ja jossain kohtaa hiffasin et taitaa olla unta kun coastaaminen onnistuu fiksillä. Oli hyvä mahdollisuus lucidoida pyöräilyunessa, mutta harmillisesti unen huomattuani se sekottu takas normiuneksi. Eipä oo aikoihin meinannu lucid uni pukata pykälään.

2 Likes

Pariin vuoteen en ole unia nähnyt mutta viimeyönä oli vissiin joku projekti tuloillaan koska juotin putkia muhveihin. Muistaisinpa millanen runko oli valmistumassa

1 Like

muistin just viime yöltä sellasen pätkän missä joku tyyppi jutteli mulle ja käytti jotain nimimerkkiä ja jouduin häntä korjaamaan että olen se n00bi enkä joku muu. keneenköhän se mut sekotti? miks muistan et oli viis kirjainta nimessä.

1 Like

Ite muistan tasan kerran nähneeni valveunta ja oli sen verran best kokemus, että pitäs saaha kyllä lisää. Tostaki ekasta ja ainoosta kokemuksesta varmaan yli kymmenen vuotta…

Saavuin katurastille yhtä aikaa jonku toisen kanssa.
Sen jälkeen ajelin jonnekki polulle ja vedin tukin yli bunnyhopin fiksillä.

1 Like

Viime yönä mun kaverit, jotka ei siis aja pyörällä lainkaan, vetos saunan pukuhuoneessa järkeeni, että laittasin jarrun Sibboon.

Kyllä, kävin huviajelulla just ennen nukkumaanmenoa. Oli muuten hyvä huviajelu.

Kuljetin polkupyörän konepellin täältä helsingistä turun pyöräpajalle väliaikais-säilytykseen.

1 Like

Olin jostain syystä yhden eksän kanssa polkemassa Turkuun, (se oli siis unessakin jo eksä), kun räpäytin silmiä ja fillarit pöllittiin meidän alta. Heräsin siihen että valitin ääneen että ei juma, just tän ihmisen kanssa en halua olla jumissa keskellä ei-mitään :joy:

2 Likes

Voihan vittue mä keksin pari yötä sitten unessa aivan järkyttävän hulvattoman pyöräkilpailulajin, mutta en kirjottanu ylös ja tänä aamuna herätessä painajaiseen¹ muistin et oon unohtanu sen.

Kersat tässä taannoin innostu tästä ja tutki miten sitä vois treenaa. jotenki niin se meni, että pidetään valveilla ollessa säännöllisesti nenästä kiinni ja sit jos se tulee uneen ja pystyykin hengittää, niin tietää et esitys on ns. livenä nyt. Vähän kiinnostaa, koska oon pari kertaa nähny unen, jossa mun kissa käppäilee olohuoneen lattialla ja tajuan että tää ei oo totta, koska toi eläin on kuollu jo kauan sitten ja sit siinä unessa tulee ihan hiton ahdistava fiilis, kun tekis mieli ottaa syliin mut ei pysty. Olis ehkä kiva kokeilla sellasta Pet Sematary-hommaa tän kans.

¹Yritin skeittaa parkkihallissa, mut se ei onnistunu koska siellä oli senttikaupalla sepeliä maassa ja laudan renkaat oli tehty vessapaperirullan hylsyistä ja sit joku Arnold Shwarzeneggerin olonen tyyppi ei tykänny siitä ja alko jahtaamaan mua. Sitte sen unimaailman fysiikan lait alkoi rakoilla ja heräsin.

Toi on yks, ite luin random mainostauluja ja muita tekstejä, sitten suljin silmät ja luin uusiks ja jos teksti oli sama niin on valveilla. Toinen mitä käytin oli käsien työntäminen seinää vasten testatakseni meneekö ne seinästä läpi. Käänsin jälkimmäisellä tavalla yhden painajaisen lucidiks kun olin valkoisessa huoneessa pelottavan kaivotytön kans ja kädet meni seinän sisään niinkun seinä ois ollu vettä.

1 Like

Tuohan se just on avain, että ottaa tavaksi tehdä ns. reality checkejä hereillä ollessa, niin tulee sitten unessakin tehtyä. Joskus nuorena tätä harrastin, niin itellä toimi parhaiten sormien laskeminen - unessa niitä on aina vaihteleva määrä. Siihenkin oli omat jipponsa, miten pystyy olee heräämättä kun alkaa unimaailma hajoilemaan.

2 Likes

Näin yks yö unta hevibändistä nimeltä Garbaruk. Meni hetki etten yhdistänyt :smiley:

2 Likes

Wolftoothin kanssa kiertueelle

1 Like

Tosi harvoin mä näen mitään pyöräunia, mut tänään mun rollerin ohjaustanko oli mennyt poikki. En kaatunut, mut se oli jäänyt roikkumaan mun hanskaan kun pysähdyin.

2 Likes

pitkällisen uurastuksen jälkeen olen tullut tänne tänään tuomaan teille viihdetarinan mirtatsapiinin hengeltä; joku voorumilla oli antanut todennäköisin syin epäillyistä pyörävarkaista tuntomerkit jotka tunnistin niiksi epäilyttäviksi tyypeiksi jotka olin aiemmin kohdannut ja sain niiden toisen auton rekkarin 89 12 talteen päähän ennen kuin vaihtoivat toiseen autoon kun näin heti kohta. Sit heräsin ja pohdin mitä mun piti ilmoittaa foorumille.

Tapahtumat sijoittuivat välimerelliseen Helsinkiin.

2 Likes

630_300x300_Front_Color-White

1 Like

Unessa olin unohtanut fillarin illalla lukitsematta steissille, ja seuraavana päivänä sitten kipitin kattomaan onko se vielä tallessa. Oli se, mutta kiekot oli pöllitty. (Ei esim Brooks-satulaa.) Muistan kun aattelin että olipa huomaavainen rosmo kun vei vaan kiekot joita mulla on varastossa lisää.

1 Like

Viime yönä joku pölli mun genesiksen. No sehän löyty tosta lähi kipsalta uuden omistajan kans. Kun yritin ottaa pyörää takas se alko että älähän polli sitä.
Aloin kysellä tietääkö se ees mitä osia siinä on, paljonko bb droppia ynnä muuta, nii sehän ties kaiken. Yritäppä siinä sitten vakuutella paikalla olioille että pyörä on mun eikä sen.
Sitten uni vaihtuki johonki muuhun…

2 Likes

Super Nintendolle oli tehty Super Mario Kartista ratapyöräversio, jossa a- ja b- näppäimet edusti kampia ja ristinäppäimellä sit ohjattiin. Pelasin Yoshilla joka pystyi heittelemään munankuoria muiden pyörien tielle, paitsi että kuoret muuttui maahan osuessaan tappajasepeliksi. hävisin silti täpärästi, kun vasempaan käteen iski kramppi vikalla kierroksella ja näppäinten hakkaaminen hankaloitui.

4 Likes

Näin viimeyönä painajaista, jossa yritin korjata irronnutta kiilapulttikampea tien päällä :astonished:
Siin muka oli vieläpä toisella puolella nelikanttiakseli!

Unessa en myöskään tietenkään päässy risan fillarin kans sporaan, vaan jouduin kävelemään lähijunalle jossa laskeskelin että oisin vasta aamukolmelta kotona