Fillariaiheiset tatskat -- inkkii nahkaan

eiks morssilla lähde maalit?

No siinähän alkaa sitten. Ei mennyttä kuitenkaan voi muuttaa ja jos nyt kyse ei ole viattomien kiduttamisesta tai muusta “tervehenkisestä”, suotta niitä menneitä katumaankaan. Jos mä vaikka 20 vuoden päästä olen radikaalisti eri mieltä siitä, mitä symboleita mulla on ihossani, ne ovat vain merkkinä siitä, miten maailma ja ajatukseni makasivat 20 vuotta aiemmin.

Ongelma on korvien välissä eikä ihon alla, jos haluaa hävittää kaiken, mikä muistuttaa menneisyyteen jääneistä ajatuksistaan.

Elämä on liian lyhyt tatskan ottamisen arpomiseen.

yritin samaistua mielipiteisiinne. sit muistin tän:

Jos alkaa tatuoinnit kaduttaa niin ainahan ne voi peittää, nimim nilkat mustana tyyppi.

Sitte kun sen tatskan on päättänyt ottaa niin aiheen arpomiseen sen sijaan kannattaa käyttää aikaa.

manuelkalan tatuoinnissa on kyl hyvät ääriviivat ja hieno hopeaefekti-sävytys, toi kestää varmaa ikuisesti.
ja tuli kans mieleen lungfishin pass & stow lp:n kansi. posthardcore never die

Ota tatska. Kadu sitä ku oot 80 vee. Ansaitsetkin kuolla vitun Alzheimer-apina.

Crusty - 1:53, 18.4.2014 » Jos alkaa tatuoinnit kaduttaa niin ainahan ne voi peittää, nimim nilkat mustana tyyppi.

Hipsterit pilannut tatskatkin… Muuten ottaisin.

snaamarilla ja manuelkalalla molemmilla hienot “kompassi ja ratas”-yhdistelmät. Kompassiruusuillakin taisi olla venäläisessä vankiperinteessä joku merkitys, vrt. hämähäkin seitti kyynärpäässä?
JvG:n varvastatskoissa Roll fast ja ankkurit ovat vähän kuin jin ja yang?

Mun varvastatskojen idea on niinkin tyhmä et kelasin joku pari vuotta sit et ois makee ankkuri varpaas. Nyt sit jatkoin mun prison tattoo kokoelmaa. Ainoo et viddu tekstit on about lähteny jo. Tää on vähänniiku monimerkityksellinen juttu. Yhdistyy kaks harrastusta ja yks pahe…

Multa saa sit halpoja vankilatatuointeja. Kunhan tuot omat musteet ja ompeluneulat. Ja bisseä.

Kadutteko sitten noin yleisesti paljonkin teiän tekemiä asioita? onhan nää [s]kivoja[/s]vitunkovia vanhanakin

joskus joo. sit tekemättä jättämiä varmaan vielä enemmän. ihmiset jotka “eivät kadu mitään” vaikuttavat lähinnä toistelevan mantraa oman henkisen eheytensä pirstaloitumisen pelossa. kadun varmaan tän kirjoittamista tossa 5min päästä. no käyn sit editoimassa.

olen miettiny tatuoinnin ottamatta jättämistä.

tosin hipster-tatuoinnit ranteessa kiinnostaa koska trololo.

sit toisaalta… jvg: jos tuon bisset ja inkit niin vedätkö mulle njs-leiman välilihaan?

tatuoinnit toisilla ihmisillä on ihan siistejä. tai vitun hirveitä.
tatuoinnit vaatii siis pettämätöntä tyylitajua tai jäätävän kokoisen itsetunnon. diippi kela.

Kostin…
Itse en ota mitään millä ei olisi tarinaa taustalla.
Elokuussa ainakin uusi piikki lisää.

Ihminen valehtelee jos ei kadu jotain tatuointiaan. Uskoisin kaikilla olevan tatulointi jota katuu, mut se kuuluu asiaan.

Tuollainen “jippo” oikeassa kädessäni:

täppi

Edit x 15: koska puhelin.

susi-jussi - 10:18, 18.4.2014 » Kadutteko sitten noin yleisesti paljonkin teiän tekemiä asioita? [onhan nää [s]kivoja[/s]vitunkovia vanhanakin](http://imgur.com/a/y8k0L)
kiitos tätä etsin!

Elämä on liian lyhyt katumaan mitään mikä ei ole eettisesti väärin! Sen tajuaa jokaisen muun katumansa asian kanssa erikseen tai no en ainakaan ole vielä päässyt siihen pisteeseen, missä kaikki katumus etiikan ulkopuolella olisi turhaa!

Tää keskustelu on aina vähän sellainen ettei ees jaksais osallistua, mut kerronpa nyt ihan yleisen mielipiteenn mikä sitten pätee yhtä lailla kaikkiin vähemmistöjuttuihin ja moniin muihinkin asioihin eli siis musta on ihan ok, jos joku haluaa tai ei halua ottaa tatuointia, kunhan ei yritä tulla käännyttämään mua siinä omassa mielipiteessäni ja muistetaan samalla molemminpuolinen kunnioitus siihen toisen ihmisen mielipiteeseen/identiteettiin!

snaamari - 11:02, 18.4.2014 » pätee yhtä lailla kaikkiin vähemmistöjuttuihin ja moniin muihinkin asioihin eli siis musta on ihan ok

Tätä on hauska selitellä kyselijöille