Fiksulauantai

Vois ehkä yrittää saapua paikalle, vaikka melko rapean viileää keliä povaileekin.
Tosin pitää vähän katsella, kuinka liukasta tuolla on, kun itsellä ei ole kuin sliksit käytössä. Toisaalta ei ne viime vkonloppunakaan haitanneet yöllä baarista jääkelillä himaan ajelua ihan pienessä maistissa. :slight_smile:

Joutuu passaamaan tänään, iski perusflunssa päälle.

käyn kaupassa hakemassa perheelle ruokaa ja saavun raikkaaseen ulkoilmaan.

Flunssa painaa vielä keuhkoja, ei taivu polkemaan vaikka keli onkin upea.

Uppailin parit fotot tänne.

Oli kyllä yllättävän hauskaa, vaikka melko kylmä olikin. Onneks kuitenkin minttukaakao lämmitti edes vähäsen. :slight_smile:

Joo kivaa oli, vaikken viipynytkään kuin hetken ja sekin kului lähinnä termarista teetä hörppiessä ja filmiä tuhlatessa. Laittelen kuvia jonnekin sitten joskus, kunhan saan rullat täyteen ja fotoykköseen.

joo tonne kaivariin todellakin hilaan luuni kun seuraavan kerran siella temppuillaan. vaik ei fiksii enää ookkaan alla, ni aina sitä voi lainaa jostain.

ps. kuka on toi heppu valkosinisessä pipossa ekin kuvasarjan ekassa kuvassa?

Kyseinen hefe on Matu, jolla tyylikäs Bianchi: https://www.yksivaihde.net/old/633

Oisko huomenna ajoja, vai onko keli liian lälly? Pakkasyötä lupailee, mut aamusta heti plussalle.

Mä voisin tulla. Monelta, mihin…

Onkohan siellä skedeparkissa Vallilan kulmilla mikä tilanne tällä hetkellä?

Siis se joka on siinä Arcadan vieressä, sillan alla?
Ajoin eilen sieltä lumimyräkän aikana ohi ja melko lumettomalta vaikutti. sielä ei kyllä oo hirveesti obstaakkeleita mutta kai se fixuttimella natsaa. Mä en tuu, oon tammisaaressa :expressionless:

kuullostais ajettavalta siis. oisko siellä 12:00 vai 13:00?

12

Ok, eli Santun päätöksellä 12:00 on aika ja Hämeentien alainen skeittiparkki Vallilan siirtolapuutarhan laidassa on paikka.

Huomenna Ponke’s Park 12:00?

Yksi tuommoinen kiitos.

missäs tuo parkki tarkemmin sijaitsee, jos sitä vaikka sais itsensä ja pyörän ajokuntoon niin vois tulla piipahtamaan?

edit->googlehan sen tietysti tyhmemmällekin kertoi

vois tulla käymään.