Fiksulauantai

mä en taaskaan pääse. nyyh.

Onkos kaikki pikkujoulujen jäljiltä rapulaisia ja/vai onko porukka suuntaamassa tuohon suvilahteen tasoittaville?

Ei taida kyetä tänään kikkailemaan. Jos nyt ruokakaupassa pystyis edes käymään.

Kikkailin itseni sängystä keittiöön ja takaisin. Ja kaupungille hikoilemaan ja kokemaan vainoharhoja.

tämä ottaa kunnon päälle… Ensin meni saunaillassa kohtuullisen kauan. Sitten lauantai-illan melontatreenit, joiden jälkeen kaverin kämpille, josta ihan kauheessa tuiskeessa kotiin. Kotiin päästyäni jouduin toimittamaan kaapista lisäjuotavaa naapuriin kaverin kämpille, josta kotiuduin - nukkumatta silmäystäkään - tuossa puolen päivän aikaan. Nyt sitten vedän “aamukahvia” pienten nokosten jälkeen. olen siis täydellisessä kunnossa tavatakseni appivanhempaintekeleet.

Sano että sulla on ihan kauhee flunssa, vedä törkeästi vaan finrexiniä tai jotain menthol-johdannaista niin se viinanlemukin katoaa. Kyl se siitä!

Paras vaihtis on tietty vetää suojakännit.

Ajattelin skipata tänään mahdolliset kikkailut ja pyörähtää kevyen Tammisto-Tikkurila lenkin. Ei kellään ois haluja lähtee messiin Budget SportBiltema pyhiin vaellukselle. Ajomiehessäkin voisin piipahtaa.

Ja illalla sit ne pikkujoulut!

kiinnostaisko kruisailu?

Tänään kruisailen autolla. Ens viikolla vois olla uutta peliä alla, joten sitä pitänee ulkoilluttaa.

Meil oli jo Samin kaa fiksikruisailut keskuspuistos aamupäiväl. Tuli taas jalkakin kipeäksi, eli skip. Pitäis kyl taas vähä kunnostautuu, muuten on ens kesänä sukkiz vs. keospin ihan 100-0 :stuck_out_tongue:

Oisko tänään Finlandia-talon parkkis näin itsenäisyyden kunniaksi. Klo 14?

itsenäisyyspäivän kikkailut Finlandiatalon parkkiksella 13:30->

Hirn. Tulen näemmä myöhässä.

13:00 finlandia?

Kipeenä, kumi puhki ja krapula. Huonolta näyttää… :-/

Ajattelin mennä katsastamaan cyclocrossit tuolloin. En kuitenkaan osallistua aikonut.

Olen laiska ja pikkujoulutkin alkaa jo kolmelta. Lähetän teille sen sijaan tälläisen pyöräilyaiheisen lyhytelokuvan: http://www.mustaninja.org/video/thechase/

Otan muutamia lätsiä messiin, joten niitä saa lunastaa 20€-30€ hintaan.

Ai niin, unohdin kokonaan noi cyclocrossit.

syklorossit. Saatan osallistua, ehkä.