Fiksipihvi

Joo tälläinen:

Imgur

Ite jos täällä Turun toreilla sattuu vahingossa jonkun toisen fixikuskin näkemään, niin molemminpuolinen hämmästys on todennäköisesti niin suuri, että kumpikaan ei tajua hämmennykseltään edes moikata. Eipä pääse ainakaan kuppikuntia muodostumaan.

Mun pitää pistää oma kauha soppaan… sanon vaan sen, että kyllä vituttaa kun jengi kattoo nenänvartta pitkin ja kelaa “aha, taas yks vitun hipsteri-fiksteri-dicksteri…” on ne sitten lähettejä tai jengiä jotka on niin saatanan OG:eita tai tavis mulkkuja. Vittu mua ei kiinnosta kuinka kauan oot ajanut sillä kiinteellä takanavalla - ei ihan tosissaan. Mä oon ainakin ihan kilahtanut näihin pyöriin ja ois mukava tutustua jengiin jotka fiilistelee samoin. Eiköhän vaan moikkailla kaikille ja olla hyvässä hengessä!

Ps. mulla on muuten autokin (ei saatana…)

…pitikö tämäkin kaivaa esille?

aah

Eeeei! ei olisi varmaan koskaan kannattanut tuoda aerokiekkoani maahan. Niin paljon se on aiheuttanut hämmennyksiä, jotta huhhuh.

Kaikki ottaa iisisti vaan ja ostaa niitä pyöränosia sieltä mistä se tuntuu luontevimmalta.

Ja vanhoja tuttavuuksia ja yhteisii kokemuksia voi tietty olla ja pitääkin, mutta ei tartte suhtautua asioihin liian sisäsiittoisesti millään tavalla. Kaikki läjäs ni on saletisti hauskempaa.
se on täällä suomessa vaikeaa kun on näin synkkää ja me ei oikein eletä kaduilla vaan kotisohvilla ja netin äärellä eikä täten päästä muodostamaan samanlaisia sosiaalisia verkostoja, mutta hei GLOBAL WARMING is here, very nice! eli kohta muuten kaikki eletään palmujen katveessa kiskalla ja chillataan kookospirtelöt handussa kruisaillen aerokiekot viuhuen haha.

keep it true ja peeäs “moppiviiksivallu=aurokiekkomies=kumiluotikauppias?” ei ole. vaan vaaleenpunasta aerokiekkoo ajan mä. sekotatte.

aamen

ainiin vittu peepeeäs sulkekaa nyt tää ketju ei täst o mitään muuta hyötyy ku haaverii, eiku…

Ei tätäkään keskustelua suljeta, mutta nämä pihvisäädöt vois oikeesti unohtaa. Siihen asti oli hauskaa muodostaa hullua myyttiä AEROKIEKKOmiehestä, kunnes Olli sinut tavattiin ja sen jälkeen onkin ollut vielä hauskempaa tutustua paremmin ja jutustella törmäillessä. Aerokiekko vaan oli keväällä semmoinen “nyt ne on täälläkin” -juttu ilman sen syvempää tarvetta ilkeillä, mut täällä netissä ne jutut vaan saa aina ihan oman lentonsa ja väärinymmärryksiltä ei voi välttyä. Ja sit kaikki pienikin huumorihikeentyminen näyttää ihan pölvästiltä.

chillii ja piissii!!! oli taas mukavat keskarit, mut harmi ku ite ei osaa ajaa ja ku yrittää, ni sattuu.

…älkäähän nyt suomessa on lämpimät kesät ja raikkaat talvet.

Täältä ilmoittautuu yks, joka antaa kaikkien ajella kaikessa rauhassa. Saatan huumorispäissäni sanoa rumasti jalkajarrullisista sinkuloista, mutta siinä on ihan oikeaa huolta niiden mahdollisesti varsin suuriksi kasvavista nopeuksista ja varsin onnettomista hidastimista.

Ajakaa immeiset pyörillä, maailma pelastuu.

Yksivaihde.net - Fiksipihviä Since 2008”

No ei… :wink:

Bringing back 2008.

eki - 11:26, 13.6.2008 » Pidetään meno rauhallisena, grilli kuumana, nautitaan kesästä ja ajetaan välillä pyörällä.
https://www.yksivaihde.net/old/27626

Haha. Times.

onks mitää uusii pihvei menos?

ununu - 2:17, 15.3.2017 » onks mitää uusii pihvei menos?
Jotain valojen sammuttelua on huudeltu, mutta emmä tiiä kun mä vaan ajan.

seuraavat turf warit sitten pavehesa x bring ja foodora vs. wolt ku kilpailu kiristyy

valitkaa puolenne jo nyt

Jotain ahmojen vastaista liikehdintää ollut

Olin varma että topikki liittyy eiliseen juhlapäivään ja fikseihin.
Petyin.

baader - 10:46, 15.3.2017 » Olin varma että topikki liittyy eiliseen juhlapäivään ja fikseihin. Petyin.
hyvä ja aiheellinen huomio