Fiksinöräilyä Lappeenrannassa!

Heps. Löytyykö porukkaa Lappeenrannan seudulta yhteisiin ajoihin/fiilistelyihin? Aina täällä joku paukuttelee sinkulakonversiolla, ois siistiä koota porukkaa kasaan. Ollaan kaverin kanssa ajettu pari kautta ja muita siinä näkyny, joten laitelkaa pm:ää niin mennään kruisailee. Ja sit satamaan appelsiinimehulle.

Piis http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f8/Lappeenranta.vaakuna.svg/477px-Lappeenranta.vaakuna.svg.png

Mukana ollaan konversiolla.

Oottakaa pari viikkoa. Sitten pistän kylän assut rullalle pomppiksella.

VesaL - 21:47, 12.5.2011 » Oottakaa pari viikkoa. Sitten pistän kylän assut rullalle pomppiksella.
Hyvä. Ilmottele, kujilla nähdään.

kuun vaihteessa landereissu eessä, aattelin täl kertaa ottaa fillarin messiin :slight_smile:

Voishan sitä tulla kurvailemaan.

Vaikka Imatralla asustelenkin, voisihan sitä tuon 40km siirtymän lappeenrantaan tehdä jonkun kivan yhteisretken merkeissä :slight_smile: Tosin ei mitään hullua reissua kun tuo 40km pitää pyöräillä takaisinkin :slight_smile:

Kait sitä itekkin vois kesällä valua paikalle kun asettuu kesäksi taas lappeenrannan lakeuksille. Onko kenelläkään leprassa kokemusta noista pooloiluista?

^En tiiä et kukaan täällä ois pooloa hakkaillu. Tuskinpa. Mut kohtahan näyttäis olevan kahen joukkueen verran jengiä kasassa, kenttää vaan pystyyn.

Vois kasata porukkaa nyt viikonlopuksi yhteisajoihin fiilistelemään, anyone? Itelle tulee vielä uus pyörä todennäköisesti perjantaina, sitäkin pääsis testaamaan.

Joo, pooloiluhan vois olla ihan hauskaa. Itse oon Imatralta mutta jos malttais erään kerran heittää fillarin auton perään jos jostain kaupunkikruisia olisi luvassa.
Paikanpäälle polkeminenhan on ihan poissuljettu vaihtoehto, kun oon päässyt hivenen laiskistumaan noissa ajeluhommissa =)

Kävin tänään vähän hakemassa materiaalia poolomailaa varten, jos vaikka niitä pelejä sais kesän aikana järkättyä.

MikkoS, siekös se morjestit ohi painaessasi Meltolan Siwan kohdalla? Olin asteen verran hämmentynyt kun joku bongaa liikenteessä täällä päin maailmaa :slight_smile:

Itse olin pojan kanssa matkalla rakentamaan pihakeinuja mummolan pihaan Meltolaan.

Muuten onko muilla tällä alueella asuvilla samaa kokemusta renkaista, itse heitin 23 ja 25 millisillä vesilintua (tai siis varastoa) ja heitin alle 42mm kumit kun kerta mahtuivat kun kyllästyin viikottaiseen renkaan paikkaamiseen ja karkeilla hiekkateillä rymyyttelyä (sitä kun mahtuu työmatkallekkin ihan jonkun verran).

^itellä on ollut tähän asti ollut aina alla 23milliset. Nyt tuli pyörän mukana 28 stokkina. Tuntuu hassulta, kun painetta on 9 barin sijaan 6 baria, jotenkin raskaampi olo. Mut tricktrackissa noi 28c toimii hyvin. Leveempään en vielä varmaan vaihda.

Paskaa tietä löytyy paikoitellen omaltakin työmatkalta, mut menen huonot pätkät autotiellä. Ja tohon puhkeemiseen, kyllä hyvän vahvan renkaan oikeilla paineilla varustettuna pitäis kestää aikamoista rääkkäystä, tässä bulletpruuffia:

Autotie Ajorata

Sori, jatkakaa.

Itse en ajoradalla aja jos vieressä on velvoittava pyörän merkki kevyen liikenteen väylällä :slight_smile: Ja täälläpäin se on lähes aina, ei hirveästi kävelyteitä ole…

konkeli - 8:20, 23.5.2011 » [s]Autotie[/s] Ajorata
Niinpä

Eihän keltään vaan löydy tällä alueella taakse toimivaa fixikiekkoa? Ois helpompi poistaa käytetty lähietäisyydeltä. Jos löytyy niin PM vaikkapa.

visaxxx bongattu eilen, olettaen että olit ajelemassa plug freestylerillä Weeran kupeessa.

Hei Lappeenranta Fixed! Muistin, että teilläkin on täällä oma topic. Laitoinkin jo viestiä tuonne Matkspyöräily-topiciin, että oisin tulossa tuossa kuuden tunnin sisään Lappeenrantaan. Helsinki-Joensuu-retki saavuttaa siinä puolivälinsä.

Lappeenrannasta on vielä majapaikka kuitenkin auki. Onko teillä hyviä vinkkejä hostelleista tai pystyiskö peräti joku majottamaan? Miulla on mukana makuupussit ja kaikki, joten helppo rasti siinä mielessä.

Pääsen nettiin, mutta puhelin toimii myös: o5o3o66o36.

Jos ei tarvii olla luxusta niin Gasthaus Lappee vois olla melko edullinen. Ei tosin ole kokemusta paikasta. Kauppakatu 52. Puh. 05 4150800